خبرگزاری کار ایران

جلسه نهایی سعادتمند و گزینه آبی‌ها؛

الکس نوری امشب سرمربی استقلال می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۲۸

احمد سعادتمند امشب جلسه‌ای با گزینه سرمربیگری باشگاه استقلال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال تهران پس از منتفی شدن پروژه بازگشت آندره آ استراماچونی به تهران به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای فصل آینده است. در حالیکه اسامی گزینه‌های متعدد ایرانی و خارجی پیرامون نیمکت این تیم شنیده شد، مشخص شده است سرمربی خارجی نمی‌تواند در استقلال فعالیت داشته باشد و گزینه‌ ایران هم مدنظر این باشگاه نیست.

تنها سرمربی که در حال حاضر شانس بالایی برای قبول پیشنهاد تیم استقلال تهران دارد، الکساندر نوری، مربی فصل گذشته تیم هرتابرلین آلمان است. قانون منع جذب و بکارگیری بازیکن و مربی خارجی در فصل آینده شامل این سرمربی 41 ساله با ملیت ایرانی - آلمانی نمی‌شود.

در حالیکه اخیرا سازمان لیگ هم اعلام کرد نوری مشکلی برای سرمربیگری در ایران ندارد، قرار است مذاکرات باشگاه استقلال با این سرمربی جدی‌تر از گذشته پیش برود چرا که آنها فرصت کمی برای آغاز برنامه‌های آماده سازی برای فصل بعدی دارند.

در این راستا شنیده می‌شود از ساعت 20 امشب احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه که پس از عدم بازگشت استراماچونی به دنبال انتخاب یک سرمربی طراز اول برای فصل بعدی است با نوری مذاکرات را به صورت جدی پیش خواهد برد تا در صورت توافق طرفین، تنها عقد قرارداد رسمی باقی بماند.

تکلیف مذاکراتی که تا به امروز شاید چندان جدی پیش نرفته بود، امشب توسط سعادتمند مشخص می‌شود و در صورتیکه نوری و باشگاه روی مسائل کلی به توافق دست پیدا کنند این سرمربی وارد تهران خواهد شد تا برای امضای قرارداد رسمی و مراسم معارفه‌اش اقدام کند؛ در غیر این صورت باید منتظر ماند و دید سرنوشت نیمکت استقلال در نهایت چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز