خبرگزاری کار ایران

استارت نقل و انتقالاتی تراکتور مدل منصوریان؛ از جذب شماره یک استقلال تا حفظ کاپیتان‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۱۴۷

تراکتور با نظر منصوریان فعالیتش در نقل و انتقالات را شروع کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور پس از مشخص شدن وضعیت سرمربی خود و آغاز همکاری با علیرضا منصوریان رسماً فعالیتش در نقل و انتقالات تابستانی را کلید زده و مشغول مذاکره با گزینه‌های مورد نظر سرمربی جدید خودش است تا هر چه سریعتر آنها را جذب کرده و به تیم اضافه شوند.

تراکتور که تا کنون در نقل و انتقالات فعالیتی نداشته از این بابت مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفته ولی تصمیم باشگاه بر این بود که اشتباهات 2 فصل گذشته را تکرار نکند و قبل از مشخص شدن سرمربی وارد پنجره نقل و انتقالاتی نشود و به عبارتی تیم با نظر سرمربی بسته شود تا مشکلات بعدی پیش نیاید.

حالا تراکتور با توجه به فهرست نفرات مورد نظر منصوریان و البته وضعیت بازیکنانش با چالش‌هایی مواجه است.

 

حسینی جانشین رشید؟

منصوریان در آخرین بازی‌های خود روی نیمکت استقلال حسینی را جانشین رحمتی کرده بود و رسیدن گلر استقلال به ترکیب اصلی به نوعی از زمان منصوریان شروع شد و این دو رابطه خوبی از آن زمان با یکدیگر دارند و حتی منصوریان زمان حضورش در ذوب آهن و پس از جدایی رشید مظاهری هم برای جذب حسینی تلاش نافرجامی داشت. حالا تراکتور با وجود اینکه با رشید مظاهری در دعوای حقوقی قرار دارد و از او به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده ولی مشخص است دیگر ادامه همکاری با او ممکن نیست و باید به دنبال یک گلر جدید باشند. در این میان منصوریان روی جذب حسین حسینی اصرار دارد و از مسئولان تراکتور خواسته برای جذب او اقدام کنند. حسینی هم منتظر تعیین وضعیت رشید مظاهری است و در صورتی که این گلر نتواند فصل جدید در استقلال بازی کند یا با محرومیت طولانی مواجه شود در جمع آبی‌پوشان می‌ماند و در غیر این صورت تمایل دارد جدا شود و اگر این اتفاق بیافتد اولویت او تراکتور است. احتمال توافق استقلال بر سر رشید مظاهری و حسین حسینی هم وجود دارد و باید دید در ادامه مسئولان باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

تقویت در خط دفاع

تراکتور تنها 2 مدافع میانی تخصصی در اختیار دارد که ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده هستند و نبود یک مدافع میانی روی نیمکت، یکی از پاشنه آشیل‌های سرخپوشان در فصل گذشته بود و مصدومیت‌هایی که گریبانگیر خانزاده و سلیمی شد باعث شد در چند مقطع رضا اسدی از خط هافبک به دفاع منتقل شود. حالا تراکتور با درخواست جدایی سلیمی و همینطور اسدی روبرو شده و برای همین نیاز به حداقل 2 مدافع میانی (در صورت جدایی سلیمی) احساس می‌شود. باشگاه تا این لحظه با هادی محمدی وارد مذاکره شده و توافقاتی هم حاصل شده و بعد از آن با توجه به وضعیت سلیمی سراغ گزینه دیگر خواهند رفت.

 

خط هافبک؛ تاکید روی حفظ کاپیتان‌ها

یکی از مواردی که منصوریان در مذاکره با تراکتور روی آن اصرار داشت و حتی آن را شرط شفاهی پیش از امضا با تراکتور قرار داده بود حفظ هر 3 کاپیتان تیم یعنی دژاگه، حاج صفی و شجاعی است. در این میان شجاعی که مشکلی برای همراهی سرخپوشان در فصل آینده نداشت و اعلام کرده بود لیگ بیستم آخرین فصل حضورش در تراکتور و البته در فوتبال است و قصد دارد در پایان فصل با لباس این تیم خداحافظی کند. اشکان دژاگه اما با پیشنهاد استقلال هوایی شده بود و ساز جدایی کوک کرده ولی باشگاه با توجه به قراردادش به او اعلام کرده اجازه جدایی نخواهد داد. احسان حاج صفی هم که چند وقتی است در تلاش برای جدایی و رفتن به لیگ یونان است با مشکل مواجه شده و مسئولان تراکتور قصد دارند او را راضی کنند یک فصل دیگر هم در این تیم بماند. دژاگه برای ماندن در تراکتور به توافق اولیه رسیده ولی حاج صفی تا این لحظه موافقت خود را اعلام نکرده و همچنان مصر است که به یونان برود. منصوریان در این پست درخواست حفظ رضا اسدی را هم داده است که باید دید مسئولان تراکتور او را راضی به تمدید قرارداد می‌کنند یا نه. اسدی چندی پیش از هواداران تراکتور خداحافظی کرده و اعلام کرد قصد ماندن ندارد و باید دید با تاکید منصوریان تغییری در این تصمیم اتفاق خواهد افتاد یا نه.

 

خط حمله؛ وضعیت مبهم مهاجمان

در خط حمله وضعیت تراکتور خوب نیست. محمدرضا آزادی با اتمام قراردادش اعلام کرده قصد ماندن ندارد و مشغول مذاکره با چند تیم لیگ برتری از جمله سپاهان است. از سوی دیگر ساسان انصاری هم اعلام کرده به دلیل مشکلات خانوادگی امکان ادامه حضور در تبریز را ندارد و درخواست رضایت نامه داده است. اوکاچا حمزاوی، مهاجم الجزایری تراکتور هم که ماه هاست موفق به بازگشت به ایران نشده و مشخص نیست چه زمانی مشکلش حل خواهد شد. قرارداد حمزاوی با تراکتور تمام شده ولی باشگاه با توجه به محدودیت‌های موجود قصد دارد با او ادامه همکاری دهد. باشگاه تراکتور همچنان مصر به جذب شهریار مغانلو است و در تلاش است او را به خدمت بگیرد.

 

آذرنیا سرپرست می‌شود

همچنین باشگاه تراکتور قصد دارد از حسن آذرنیا، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی به عنوان سرپرست فصل جدید خود استفاده کند و او را جانشین ایوب ذوالفقاری کند.

 

زمان بازگشت بازیکنان و شروع تمرینات

بازیکنان تراکتور از فردا یکشنبه به تبریز خواهند رفت و پس از منفی بودن تست کرونا از روز دوشنبه تمرینات تیم زیر نظر منصوریان شروع خواهد شد. احتمالا اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دیرتر از سایرین به تبریز خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز