خبرگزاری کار ایران

به زودی بازیکنان مدنظر فولاد جذب می‌شوند

سعید آذری: قهرمانی مثل جواد نکونام باید پیشنهادات خوبی داشته باشد/ حضور نکونام در استقلال شایعه است

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۰۵۲

مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که نکونام سرمربی تیم به باشگاه ارائه کرده تیم اردوی چهار روزه خودش را از امروز در اهواز آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ما ابتدا در اهواز سپس در تهران، اصفهان، کردان و در انتها دوباره در اهواز اردوهای خود را برگزار خواهیم کرد.

آذری درباره اینکه این روزها شایعاتی مبنی بر حضور نکونام در یکی از تیم‌های مطرح تهرانی شنیده می‌شود، اضافه کرد: ما به این شایعات توجهی نداریم. این مطالب گمانه‌زنی رسانه‌هاست. قهرمانی مثل نکونام، با توجه به عملکرد خوبش قطعا باید پیشنهادات خوبی داشته باشد. باید به شما بگویم چهار تیم بزرگ ایران به دنبال جذب نکونام بودند اما با توجه به اینکه ایشان انسان متعهدی است، تمرکزش را روی فولاد گذاشت و مطمئن باشید امسال با حضور ایشان نتایج بسیار خوبی کسب خواهیم کرد.

آذری درباره اینکه چه بازیکنانی جذب فولاد خواهند شد، گفت: هنوز نقل و انتقالات برای ما تمام نشده است. چند بازیکن دیگر را مد نظر داریم و در حال مذاکره با آنها هستیم. به زودی بازیکنان مورد نظر نکونام را نهایی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز