خبرگزاری کار ایران

شایعه برکناری مدیرعامل و بازگشت مجیدی بعد از آسیا!

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۷۱۴

این روزها شایعه برکناری مدیرعامل استقلال شنیده می شود.

به گزارش ایلنا، احمد سعادتمند  برای بازگرداندن  آندره آ استراماچونی تلاش  زیادی کرد اما مشکلات و موانع جدی روبرو شد که قانون منع جذب خارجی‌ها از مهم‌ترین آن‌ها بود. وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم برخلاف هواداران و پیشکسوتان استقلال اصلاً روی خوش و نرمشی  برای بازگشت استراماچونی از خودش نشان ندادند.

موضوع بعدی اختلافی است که گفته می‌شود بین سعادتمند و وزارت ورزش وجود دارد. گویا دخالت برخی از معاونان و مشاوران باعث دلخوری شدید مدیرعامل استقلال شده  به صورتی که  شنیده می‌شود این موضوع  را به گوش برخی از نمایندگان  مجلس از جمله قاضی زاده هاشمی هم رسانده و گلایه‌هایش را مطرح کرده است.

از طرف دیگر وقتی باشگاه استقلال برای دور زدن تمام مخالفان بازگشت استراماچونی یعنی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و معاونان وزارت ورزش پای قوه قضاییه و دادگستری را به این پرونده باز کرد اوضاع ازآنچه بود هم بدتر شد.

حالا که قطعاً بازگشت استراماچونی منتفی است و پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شایعه برکناری سعادتمند از مدیرعاملی وجود داشته و یک سرمربی برای استقلال انتخاب می‌شود که گزینه اول آن‌ها بازگرداندن فرهاد مجیدی است!

 مشخص نیست که این شایعه واقعیت دارد یا حاشیه‌سازی مخالفان و منتقدان پرنفوذ و پرقدرت سعادتمند است که برای کنار گذاشتن و حذف کردن او از باشگاه استقلال تلاش می‌کنند! در این مدت هم خبرهای جعلی و حاشیه‌ای که علیه مدیرعامل باشگاه استقلال منتشرشده کم  نبوده است. آنچه مشخص است سعادتمند که تا اینجا نشان داده در حل کردن و مدیریت مشکلات پرشمار و بحران‌های سخت باشگاه استقلال موفق بوده حالا به سد محکمی خورده است که سعی در ناکام گذاشتن و برکناری او دارد.

باید سرانجام در این جدال زیرپوستی کدام طرف برنده خواهد شد. سعادتمندی که می‌خواست استراماچونی را برگرداند و حتی برای این منظور از قوه مقننه و نمایندگان مجلس و قضاییه و دادگستری نیز کمک خواست .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز