خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عباسی: اتفاقات اخیر در شأن ذوب آهن نبود/ دوست دارم فضای جدیدی تجربه کنم و امیدوارم باشگاه مانعم نشود

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۸۲

وینگر ذوب آهن در مورد شرایط خودش در فصل نقل و انتقالات صحبت می‎کند.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: تغییر و تحولاتی که در باشگاه رخ داده به نظرم میتواند مثمر ثمر باشد و امیدوارم اتفاقات تلخ فصل گذشته و نتایج دور از انتظاری که کسب کردیم این فصل جای خودش را به نتایج خوب بدهد و در حد و اندازه نام ذوب آهن باشد. ما سال گذشته خیلی سختی کشیدیم و شرایط دشواری داشتیم ولی باید برای فصل جدید از آنها عبرت گرفته شود.

وی درمورد روی کار آمدن رحمان رضایی گفت: آقای رضایی از مربیان جوان و خوب فوتبال ایران است و امیدوارم در کارش در ذوب آهن موفق شود. ایشان سابقه بازی در ذوب آهن را داشته و فصل گذشته هم اواخر فصل به کادرفنی اضافه شد و روی تیم شناخت خوبی دارد.

وینگر ذوب آهن با اشاره به جدایی نفرات کلیدی تیم هم عنوان کرد: بله. بازیکنان مهمی از ذوب آهن جدا شدند و نفرات کلیدی تیم بودند و امیدوارم نفراتی که باشگاه آنها را جذب کرده یا در آینده جذب خواهد کرد بتوانند برای تیم مثمر ثمر باشند و جای خالی جدا شده ها را پر کنند.

عباسی در مورد اتفاقات اخیر و حواشی که برای ذوب آهن پیش آمده گفت: این اتفاقات در شأن باشگاه ذوب آهن نبود و به نظرم اگر اختلافی بود باید درون خانواده حل می‌شد و به رسانه‌ها نمی‌کشید. حسین ابراهیمی هم یک بازیکن است و شأن و شخصیت دارد و با شأن و شخصیتش بازی شد و به نظرم حق داشت ناراحت شود.

وی در مورد تکلیف خودش در فصل آینده هم عنوان کرد: من یک سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم و تکلیفم را باشگاه روشن خواهد کرد ولی خودم به شخصه دوست دارم فضای جدیدی تجربه کنم. من 10 سال است در ذوب آهن حضور دارم و 6 سال است در تیم بزرگسالان فعالیت می‌کنم و فکر می‌کنم دینم را به این تیم ادا کردم و از باشگاه می‌خواهم به من کمک کند و مانعم نشود. پیشنهاداتی دارم و دوست دارم فضای جدیدی در فصل بعد تجربه کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز