خبرگزاری کار ایران

مجید تابش نژاد: تیم والیبال آذرباتری جنگنده ظاهر شد / از عملکرد بازیکنان شهرداری ورامین رضایت دارم

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۳۸

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین می گوید: هفته به هفته تیم ورامین بهتر می شود و امیدوارم روند برد های ما در لیگ برتر والیبال ادامه پیدا کند.

مجید تابش نژاد پس از پیروزی سه بر یک تیمش برابر آذرباتری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، با بیان اینکه از نمایش بازیکنان شهرداری ورامین راضی هستم،اظهار داشت:  بازی ما در هفته دوم لیگ‌ برتر والیبال بازی خوبی بود ، ما قبلا در تورنمنت چهارجانبه با تیم آذرباتری بازی کرده بودیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم، بازیکنان ورامین نمایش بسیار خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: در دیدار مقابل آذرباتری در گیم اول و دوم خوب بودیم در گیم سوم ما دچار اشتباهاتی شدیم اما در ست چهارم به بازی برگشتیم و در مجموع توانستیم پیروز شویم، تیم ارومیه جنگنده ظاهر شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین درباره ادامه روند پیروزی تیمش و بازی هفته آینده آنان مقابل شهداب یزد، گفت: تیم شهداب تیم بسیار خوبی است، بازیکنان ورامین رفته رفته در شرایط بهتری قرار می‌گیرند و قطعا بازی بسیار خوبی را مقابل شهداب به نمایش خواهیم‌گذاشت، قطعا تیم‌ها در لیگ‌برتر فراز و نشیب زیادی دارند خصوصا ابتدا کار که بازیکنان آماده نیستد لیگ امسال لیگ با کیفیتی است و بازیکنان در تیم های مختلف پخش شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز