خبرگزاری کار ایران

نقش پررنگ کمیته پزشکی AFC در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۵۹۰

کمیته پزشکی AFC تمامی پروتکل‎‌های مورد نیاز برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی کشور قطر را زیر نظر دارد.

به گزارش ایلنا، کمیته پزشکی AFC در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ نقش پررنگی دارد. جزئی‌ترین پروتکل‌های بهداشتی زیر نظر آنهاست و مسئول اجرای مهم‌ترین بخش مسابقات هستند.

تمام تیم‌ها از بدو ورود به قطر، تحت کنترل تیم پزشکی بوده که متشکل از کادر پزشکی AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست.

انجام تست‌های کرونا، تب سنجی، ضد عفونی کردن زمین تمرین، استادیوم‌ها و پارکینگ‌های مجاور، سرو غذا به صورت پک در اتاق‌ها، کنترل سلامت تمام شرکت کنندگان و مسئولان برگزاری مسابقات و مسائلی از این دست، با نظارت کامل کمیته پزشکی AFC است.

تیم پزشکی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات و کنترل بهداشتی تمام افراد درگیر، در هتل‌های تمام ۱۵ تیم حاضر در مسابقات، مسئولان برگزاری و همچنین در چهار استادیوم محل برگزاری مسابقات مستقر هستند و نقشی کلیدی را ایفا می‌کنند.

تمام سخت‌گیری‌ها، استقرار متمرکز تیم‌ها در هتل‌ها، نوع سرو غذا، عبور و مرور به محل تمرین و بازی‌ها، زمان‌بندی و چگونگی استفاده از سالن تمرین، استخر و جکوزی هتل نیز صرفاً جهت حفظ سلامت تمامی افراد از جمله بازیکنان است.

حجم ویدیو: ۴.۲۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز