خبرگزاری کار ایران

توتونی: صد در صد شانس صعود داریم / بازی با النصر خیلی حیاتی است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۵۷۸

مربی تیم فوتبال سپاهان امیدوار است شاگردانش در بازی فردا با کسب سه امتیاز در دیدار مقابل النصر عربستان شرایط صعود به دور بعدی را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل النصر گفت: ما در بازی گذشته می‌توانستیم برنده باشیم، ولی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. بازی فردا برای ما خیلی حیاتی است و این سه امتیاز خیلی می‌تواند به ما کمک کند. ان‌شاءالله از دقیقه یک تا 90  بتوانیم تمرکز لازم را داشته باشیم و بتوانیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و برنده بازی باشیم.

او ادامه داد: صد درصد شانس صعود داریم. ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان باکیفیتی داریم. در این چند بازی ما یک مقدار بدشانس بودیم و از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده نکردیم. سه امتیاز بازی فردا برای صعود خیلی به ما کمک می‌کند و امیدواریم تمرکز لازم را داشته و پیروز بازی فردا باشیم. با ورود بازیکنان باکیفیت اروپایی و آمریکای جنوبی سطح باشگاه‌های آسیایی ارتقا پیدا کرده، تیم‌ها کیفیت‌ فنی‌شان بالا رفته است و سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند. حضور چنین بازیکنانی به بالا رفتن کیفیت تیم‌های آسیایی کمک می‌کند و این موضوع را ما در لیگ قهرمانان آسیا ما شاهد هستیم.

توتونی درباره بازی فردا و برنامه‌های سپاهان برای صعود به دور بعدی گفت: ما برای صعود‌ فردا نیاز مبرم به سه امتیاز داریم. هرچند با تیم باکیفیتی مثل النصر بازی داریم که از یک مربی بادانش بهره می‌برد، ما هم تیم باکیفیتی هستیم و در بازی گذشته این موضوع را نشان دادیم. ما روی اتفاق و بدشانسی مشکل پیدا کردیم و امیدواریم این بدشانسی‌ها در بازی فردا به سراغ‌مان نیاید. مطمئناً در بازی فردا تغییراتی را در تیم‌مان خواهیم داشت چون که هر سه روز یک بار بازی خواهیم کرد و نمی‌توانیم از 11 نفر ثابت استفاده کنیم. تمرینات ما مبتنی بر نوع بازی حریف و عملکرد تیم‌مان خواهد بود و در روش بازی‌مان اعمال خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز