خبرگزاری کار ایران

مصطفی کارخانه: بازی سختی با خاتم اردکان داشتیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۵۶۹

سرمربی تیم والیبال سایپا می‌گوید: در هفته دوم لیگ برتر والیبال بازی سختی مقابل اردکان داشتیم اما توانستیم با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم.

مصطفی کارخانه پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر خاتم اردکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بیان اینکه بازی سختی داشتیم، اظهار داشت: در جریان بازی با تیم خاتم تحت فشار قرار گرفتیم، تیم خاتم اردکان تیم خوبی است و هفته قبل هم در اصفهان مقابل سپاهان بازی قابل قبولی ارائه کرده بود، پاسور خوبی داشتند و کار آسانی برای بدست آوردن پیروزی برابر خاتم نداشتیم.

وی تصریح کرد: در ست اول خیلی خوب بازی کردیم و در گیم‌های دیگر به مشکل خوردیم حتی از حریف با اختلاف ۵ امتیاز عقب افتادیم اما خیلی زود برگشتیم به بازی که نشان دهنده توانمندی تیم ما است.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران با اشاره به برتری تیمش در هفته اول و دوم لیگ برتر،گفت: اول راه هستیم، دو بازی انجام دادیم و دو برد سه امتیازی کسب کردیم و راه بلندی در پیش داریم، بازی‌های سخت‌‌تری مانده است امیدوارم در بازی‌های آینده هم جنگنده ظاهر شویم.

مصطفی کارخانه درباره کیفیت لیگ برتر والیبال، بیان کرد: لیگ برتر فصل جاری لیگ سختی است، قهرمانی در قالب تکنیک و تاکتیک نیست خیلی موضوعات دیگر باید کنار هم قرار بگیرد، استنباط من این است تیم قهرمان امسال حداقل قبل از پلی اف لیگ چهار پنج باخت خواهد آورد.

وی از رفع مصدومیت محمد موسوی دفاع وسط سایپاوخبرداد و افزود: امین اسمعیل نژاد قطر پاسور تیم مشمول خدمت سربازی شد اما مشکلش حل می‌شود، قانونی در فدراسیون هست بازیکنان زیر ۲۸ سال می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند و مشمول حساب نمی‌شوند و از همین قانون استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز