خبرگزاری کار ایران

ادامه تغییرات اصلاحی در ذوب آهن؛

رحمان رضایی در آستانه برکناری!

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۵۳۴

تغییرات باشگاه ذوب آهن احتمال قطع همکاری با سرمربی این تیم را بیشتر از قبل کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته کادر هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برای دومین بار در فاصله چند روز دستخوش تغییر شد و منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اعضای جدید را معرفی کرد.

مشکلات عدیده مدیریتی باشگاه ذوب آهن به قدری جدی شده بود تا در نهایت مسئولان ذوب آهن دست به کار شده و تغییرات اساسی ایجاد کردند. 

از اصفهان اما خبر می‌رسد تغییرات ذوب آهن به همینجا ختم نمی‌شود و به زودی شاهد تغییرات دیگری هم خواهیم بود که ممکن است به کادرفنی این تیم هم کشیده شود. 

ظاهراً مدیران ذوب آهن از خریدهای رحمان رضایی در نقل و انتقالات رضایت نداشته و ورود به پروسه جذب بازیکن بدون نظر سرمربی هم اقدامی در همین راستا بوده و حواشی ایجاد شده بعد از آن هم مزید بر علت شده که بحث برکناری رحمان رضایی و تغییر سرمربی به شکل جدی در این باشگاه مطرح شود.

لازم به ذکر است که رضایی از ابتدا هم گزینه مدیران باشگاه ذوب آهن نبود و از ابتدا با حضور وی در این تیم مخالف بودند و حالا ممکن است به زودی شاهد برکناری رضایی باشیم و وی در شروع لیگ بیستم روی نیمکت این تیم نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز