خبرگزاری کار ایران

امیدوارم شهروند اراک را از لیگ برتر والیبال کنار بگذارند / قوانین برای همه تیم‌ها بصورت یکسان اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۳۹۱

مدیرعامل شهروند اراک می گوید: امیدوارم قوانین به درستی اجرا شود و با همه تیم ها بصورت یکسان رفتار شود.

محمدرضا سمیعی فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره باخت فنی بازی اول تیمش در لیگ برتر والیبال، گفت: امروز مقابل تیم هورسان رامسر با باخت فنی مواجه شدیم، از فدراسیون والیبال جز این چیزی گیر ما نخواهد آمد، ما امروز به دلیل نداشتن کارت بازی نتوانستیم وارد زمین مسابقه شویم.

وی تصریح کرد: فدراسیون والیبال صدور کارت بازی ما را منوط به برگه تسویه یا تعیین تکلیف از امور مالی کرد، ما هفته گذشته برای صدور کارت به فدراسیون مراجعه کردیم اما سازمان لیگ به ما گفت امور مالی باید برگه تسویه بدهد تا کارت های بازی صادر شود.

مدیرعامل شهروند اراک با عنوان اینکه رایزنی ها با داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برای صدورکارت بازی در روز مسابقه صورت گرفته بود،افزود: سازمان لیگ کارت ها را صادر نکردند چون داورزنی به لوزان سوییس سفر کرده ، با رئیس فدراسیون هماهنگی صورت گرفته بودانا ایشا در ایران حضور ندارد؛ ما می دانستیم کارت ها صادر نشده و امروز صبح سرپرست تیم به فدراسیون مراجعه کرد و مدیران فدراسیون گفتند نامه تسویه حساب مهم تر و واجب تر است و بعد صدور کارت صورت می گیرد که انجام نشد.

محمدرضا سمیعی فرد درباره شایعه کنار رفتن تیم شهروند از لیگ برتر، خاطرنشان کرد: خدا کند تیم شهروند اراک را کنار بگذارند و اقتدار فدراسیون مشخص شود، قانون از همه چیز مهم تر است و برای همه باید بصورت یکسان اجرا شود ، اگر ما را کنار بگذارند به دلیل بدهی استقبال می کنیم به شرطی که قانون برای همه یکسان عمل شود.

وی اضافه کرد: مشکلات بدهی تیم های دیگر هم حل نشده است اما دارند بازی های خود را در لیگ برتر پیگیری می کنند، فدراسیون با ما همکاری نکرد ، هماهنگی با داورزنی صورت گرفته ، مشکل ما حل شده است و هفته بعد قطعا بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز