خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال | برتری شهرداری ارومیه مقابل تیم مدعی شهداب / باخت فنی شهروند اراک در رامسر

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۳۴۳

در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه سه بر یک مقابل شهداب یزد به برتری رسید.

به گزارش ایلنا ، هفته دوم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در هفت شهر آغاز شد که تیم های شهرداری ارومیه ، سایپا ، هورسان رامسر ، سپاهان اصفهان ، شهرداری ورامین و فولاد سیرجان مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در این هفته ، رقابت دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر بود که تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود گذشت ، بازی تیم های هورسان رامسر و شهروند اراک به شکل عجیبی برگزار نشد و این دیدار سه بر صفر به سود رامسری ها اعلام شد ، شهروند اراک تیمی که کارت بازی بازیکنان و کادر فنی آن صادر نشده چگونه به رامسر سفر کرد که جای سوال است ، براساس شنیده ها مدیران شهروند به تعهدات مالی خود هم عمل نکرده بودند تا شایعه کنار گذاشتن اراکی ها از لیگ برتر شنیده شود.

جدال لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان دیگر بازی جذاب هفته بود که سیرجانی ها با درخشش صابر کاظمی قطر پاسور خود با نتیجه سه بر یک مقابل هراز به پیروزی رسیدند.

نتایج دیدار های هفته دوم لیگ برتر به قرار زیر است:

هورسان رامسر ۳ - شهروند اراک صفر

آذرباتری ارومیه یک - شهرداری ورامین ۳ 

خاتم اردکان صفر  - سایپا تهران ۳

شهداب یزد یک - شهرداری ارومیه ۳

راهیاب ملل کردستان صفر  - فولاد مبارکه سپاهان ۳

پیکان تهران ۳ - شهرداری گنبد ۲

لبنیات هراز آمل  یک - فولاد سیرجان ۳

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز