خبرگزاری کار ایران

گزارش: گلایه بازیکنان استقلال از عدم بازگشت استراماچونی

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۲۳۸

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه بازگشت به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از عدم بازگشت آندره آ استراماچونی گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندره آ استراماچونی روز گذشته با انتشار متنی در اینستاگرامش نشان داد هیچگونه پیشنهاد رسمی از باشگاه استقلال تهران دریافت نکرده است و پابرجا ماندن قانون منع جذب و بکارگیری سرمربی و بازیکن خارجی از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای لیگ بیستم او را غمگین و ناراحت کرده است.

استراماچونی در حالی از ناراحتی خود خبر داد که با گذشت نزدیک سه هفته از استعفای فرهاد مجیدی هنوز جانشین او روی نیمکت آبی پوشان انتخاب نشده است و هر روز یک سرمربی طبق شایعات به نیمکت این تیم اضافه می‌شود.

در شرایطی که مدیران استقلال سکوت باورنکردنی را نسبت به روند مذاکرات با استراماچونی در پیش گرفته‌اند، بازیکنان این تیم همراه مجید نامجومطلق در قطر برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شوند. پس از استعفای مجیدی دستیار او به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده است و او برای رقابت‌های لیگ قهرمانان برنامه ریزی انجام می‌دهد.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال که به همراه مجیدی دو نایب قهرمانی را در فصل اخیر کسب کردند و حتی به پیروزی در فینال جام حذفی نزدیک بودند اما شایعات بازگشت استراماچونی تمرکز مجیدی را بهم ریخت تا استعفای او در نهایت منجر به قهرمانی تراکتور تبریز شود. آنها برای فصل بعدی انتظار داشتند تا با وضعیت مشخصی در مسابقات شرکت کنند.

با وجود اینکه مدت زمان زیادی از اطلاعیه باشگاه زمان گذشته و تکلیف بازگشت استراماچونی به استقلال هنوز نامشخص است بازیکنان این تیم به وضعیت موجود گلایه دارند. طبق گفته‌های وریا غفوری استراماچونی برای بازگشت به استقلال آماده بود اما قانون جدید فدراسیون هم این سرمربی و هم بازیکنان را دلسرد کرده است.

وضعیت نامشخص سرمربی آینده، مطرح شدن اسامی گوناگون داخلی و خارجی و همینطور سکوت باشگاه پیرامون اتفاقات اخیر منجر به گلایه بازیکنان شده و درحالیکه تیم فصل گذشته حفظ شده است - به غیر از کریمی که هنوز تمدید نکرده - انتظار دارند تا با استراماچونی برای فصل بعدی برنامه ریزی کنند؛ اتفاقی که تا به این لحظه میسر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز