خبرگزاری کار ایران

شیخ ویسی: امسال توان واقعی پیکان را نشان می‌‎دهیم / یا قیمت دلار و یورو افزایش قراردادها طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۲۰۷

دروازه‌‎بان تیم فوتبال پیکان تهران اعلام کرد برای فصل آینده در این تیم ماندنی است.

وحید شیخ ویسی در گفتگو با ایلنا درخصوص جلسه با اکبر محمدی اظهار داشت: امروز جلسه خوبی با دکتر محمدی داشتیم که وظیفه مهم مدیرعاملی باشگاه پیکان را بعد از آقای گرشاسبی برعهده گرفته‌اند، دوباره به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم که موفق باشند. درباره آینده صحبت کردیم و شرایط را بررسی کردیم که خداراشکر همه چیز خوب بود.

شیخ ویسی درباره نقل و انتقالات باشگاه پیکان گفت: امیدوارم بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند بتوانند جای خالی بازیکنانی که جدا شده‌اند را پر کنند و مطمئنا هم اینطور خواهد بود.

سنگربان تیم پیکان درباره انگیزه‌هایش برای فصل آینده گفت: انگیزه بالایی دارم و تمرینات را شروع می‌کنیم تا ببینیم شرایط چطور است. امید فصل خوبی را داریم و دوست نداریم مانند فصل قبل همه چیز سخت پیش برود.

شیخ ویسی همچنین درخصوص جذب محمد دریس به پیکان گفت: خیلی هم عالی، چه بهتر از این می‌شود؟ این اتفاق خوبی است و رقابت برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر می‌شود که این اتفاق سطح انگیزه هر بازیکنی را افزایش می‌دهد.

بازیکن تیم پیکان درباره پیش بینی از آینده این تیم در فصل پیش رو عنوان کرد: پیکان این انگیزه و توانایی را دارد تا در رده‌های بالای جدول باشد و امیدواریم که امسال خیلی خوب و منطقی پیش برویم تا همه به این واقعیت پی ببرند پیکان واقعا قدرتمند است. سال گذشته شرایط خوبی نداشتیم اما امسال توان واقعی پیکان را نشان می‌دهیم.

وحید شیخ ویسی درباره افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان داخلی گفت: این بیشتر برای بازیکنانی بوده که به عنوان بازیکن آزاد تیم دیگری را انتخاب کردند و بازیکنانی مثل من که برای سال بعدی قرارداد دارند چنین اتفاق نیفتاده است. فکر نمی‌کنم این به دلیل قانون جدید باشد و با تورمی که در جامعه ایجاد شده است افزایش قیمت بازیکنان داخلی هم طبیعی است. قانون جدید که جای خود دارد اما با قیمت دلار و یورو طبیعی است که قیمت بازیکنان داخلی هم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز