خبرگزاری کار ایران

نوازی: با شناخت بهتر نسبت به الاهلی فردا نمایش خوبی خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۰۳

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت:در بازی قبل شناخت لازم را از الاهلی نداشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد نوازی مربی شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار هفته چهارم مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: شروع خوبی در این مسابقات داشتیم اما متاسفانه در نیمه دوم بر اثر یک اشتباه گل خوردیم فکر می‌کنم شاخت خوبی را از تیم الشباب نداشتیم اما در بازی دوم این شناخت را پیدا کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه فاصله بازی‌ها بسیار کم است شاید از نظر اسکان در هتل خوبی قرار داریم اما از نظر تغذیه شرایط خوب نیست. بعد از همه این شرایط خیلی از ایرانی‌ها از شرایط تیم ما خبر ندارند اما این را بگویم مثل تیم‌های دیگر که بازیکنان جدیدشان در این بازی‌ها به میدان می‌روند در تیم شهر خودرو چنین اتفاقی نیفتاده است. اما نیروهای جوانی و باتجربه‌ای که در تیم ما حضور دارند خیلی به ما کمک خواهد کرد و مطمئنا در این بازی بهتر خواهیم شد. تلاش می‌کنیم که در این بازی برنده شویم. 

مربی شهرخودرو با بیان اینکه تیمش در بازی رفت هم دفاعی بازی نکرد گفت:ما از نیمه زمین کارمان را آغاز می کردیم اما چون نسبت به حریف اصلا شناخت نداشتیم و کارمان سخت شده بود اما بازی قبل شناخت ما را بیشتر کرد و فردا در زمین خواهید دید که تیممان با شرایط بهتری وارد بازی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز