خبرگزاری کار ایران

لژیونر جوان والیبال ایران در گفتگو با ایلنا؛

شرایط خوبی در تیم والیبال کاستلومایا پورتو در انتظار من است / جمعه عازم پرتغال خواهم شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۸۲۶

لژیونر جوان تیم والیبال کاستلومایا پورتو پرتغال می گوید: بامداد جمعه برای شرکت در تمرینات کاستلومایا پورتو عازم کشور پرتغال خواهم شد.

به گزارش ایلنا ، کمیل اکبری بازیکن دریافت کننده جوان والیبال ایران که سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان را در کارنامه خود دارد به تیم والیبال کاستلومایا پورتو پرتغال پیوست ، کاستلو تیم چهارم لیگ این کشور است ؛ در ادامه گفتگو اکبری با خبرگزاری ایلنا را می خوانید.

کمیل اکبری بازیکنی که در تیم ملی نوجوانان چهره شد و با این تیم به مقام سومی آسیا رسید ، اما برای مسابقات جهانی از تیم ملی خط خورد!

در روزهای منتهی به مسابقات قهرمانی آسیا روز ها و شرایط سختی گذراندیم ، ما واقعا سخت تمرین کرده بودیم و در مسابقات آسیایی برای کسب مدال طلا جنگیدیم ولی نشد ، همه ی بچه ها و کادر فنی فوق العاده بودیم، فکر میکنم نباید حریف های خود را دست کم میگرفتیم و این برای ما بزرگترین ضربه بود، در آن روزها من مصدومیت داشتم ولی اراده قوی مانع شد کم نیاورم؛ خط خوردن از تیم برای من واقعا ضربه بزرگی بود من تمرینات خیلی فشرده ای داشتم، مصدومیتی با من همراه بود را باید آن را رفع میکردم، روز های سختی بود، خیلی سخت، پیشنهاد کادر فنی و پزشک تیم این بود بهتر  است فشار بیشتری رو متحمل نشوم، مصلحت این خط خوردن را باید از بزرگترای تیم پرسید!! آن روز هایی که خط خوردم کلا دوره بدی بود ولی به من خیلی چیزها آموخت و اراده ی من را قوی تر کرد و خط خوردن از تیم ملی موجب نشد تا از والیبال فاصله بگیرم.

امسال ارومیه دو تیم در لیگ‌برتر دارد ، سر از لیگ پرتغال در آوردید؟

تیم های شهرداری ارومیه و آذرباتری ارومیه با مربیان و بازیکنان بزرگی که دارند سبب شد که واقعا در لیگ‌ فصل جاری مدعی محسوب شوند، من هم به عنوان یک ارومیه ای افتخار میکنم که در این دوتا تیم حضور داشته باشم ولی من خیلی قبل تر از اینکه تیم ها بسته بشوند، باید انتخاب هایم را انجام می دادم ، با توجه به محدودیت زمانی باید زود تصمیم میگرفتم، من سه پیشنهاد جدی از ایتالیا ، فرانسه و پرتغال داشتم که واقعا  انتخاب سخت بود،هر سه تیم برایم جذاب بودند، خیلی با پیشکسوتان والیبال مشورت کردم تا انتخاب درستی داشته باشم.

اولین لژیونر والیبال ایران در لیگ پرتغال هستید ، از باشگاه کاستلومایا پورتو بگویید.

به عنوان اولین ایرانی باید خیلی تلاش کنم که فقط اولین نباشم بلکه سعی کنم بهترین باشم،کاستلومایا پورتو یکی از ریشه دارترین تیم های پرتغال بوده و  به جنگندگی معروف است و آن همان چیزی هست که الان احساس میکنم احتیاج دارم؛ تیم کاستلومایا پورتو سه خرید خارجی برای فصل جاری داشته و من باید خیلی بالاتر از حد انتظارات ظاهر بشوم، دو بازیکن برزیلی این فصل به این تیم اضافه شدند،اعتقاد مربی تیم این است که بازیکن باید تنها فکر آن به بازی باشد. شرایط خیلی خوبی در کشور پرتغال در انتظار من است. 

لژیونر والیبال ایران بودن آنهم در عین جوانی چه حسی به شما دست می دهد؟

لیگ والیبال پرتغال برای من یک حس جنگندگی رو تداعی می کند‌،  فقط بر روی تمرینات و بازی های تیم کاستلومایا پورتو تمرکز کردم تا بهترین نمایش را داشته باشم؛ اولین گام برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای برای من کشور پرتغال است ،  اینجا نقطه آغازی برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای برای من است.

چه زمانی برای شرکت در تمرینات کاستلومایا پورتو به پرتغال سفر می کنید؟

تمرینات ما از هفته آینده آغاز می شود و من جمعه ۲۷ شهریورماه  ساعت دو بامداد به لیسبون پرواز خواهم داشت ، خیلی برنامه ریزی کردم و باید با تمرکز جلو برم تا به موفقیت برسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز