خبرگزاری کار ایران

سرمربی ایرانی تیم والیبال العربی به کویت سفر کرد/ قطرپاسور بلغاری سابق تیم سایپا شاگرد مهرگان شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۸۲۴

سرمربی ایرانی تیم والیبال العربی کویت می گوید: با توجه به محدودیت های سفر به کشور کویت و با رایزنی های صورت گرفته با دولت کویت مقدمات سفر بنده مهیا شد و در حال حاضر در قرنطینه هستم.

جواد مهرگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بیان اینکه روز سه شنبه به کویت سفر کردم،بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی  که بابت ورود به کشور کویت وجود داشت ، باشگاه العربی از دولت کویت درخواست ورود بنده و دیگر بازیکن خارجی تیم را کرد و دولت کویت برای من ۲۸ بازیکن ، مربی حرفه ای که در این کشور فعالیت می کنند یک حالت استثنا قائل شد که ما بتوانیم وارد کشور کویت بشویم .

وی تصریح کرد : باید چند روز در قرنطینه باشم تا در ادامه وارد تمرینات شوم ، تمرینات را تقریبا از چهار ماه قبل بصورت الکترونیکی و آنلاین آغاز کردیم ، باتوجه به شیوع کرونا از وقتی که مجوز ها صادر شد خود تیم هم حدودا بصورت رسمی تمرین را پنج هفته شروع کرده است.

سرمربی ایرانی تیم العربی کویت ادامه داد: تقریبا از یک ماه دیگر ادامه لیگ سال گذشته را بازی خواهیم کرد که فقط پلی آف چهار تیم برتر و ادامه جام حذفی از سال گذشته باقی مانده که انجام خواهد شد، پس از پایان لیگ سال گذشته بلافاصله پس از یک وقفه یک ، دو هفته ای لیگ فصل آینده آغاز می شود و امیدوارم که امسال هم بتوانبم شرایط خوبی را رقم بزنیم .

جواد مهرگان با بیان اینکه در فصل نیمه تمام سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم، گفت: مدیران باشگاه رضایت داشتند و از بنده خواستند که دو مربی دیگر از ایران معرفی کنم که  در اینجا کار کنند، در ادامه کار هانی فرخی  از ایران به عنوان کمک مربی و آنالیزور تیم بزرگسال و مربی تیم جوانان العربی کویت به ما اضافه خواهد شد ، در اولین فرصت که مرز ها باز شود به کویت سفر می کند.

سرمربی العربی کویت اضافه کرد: امیدوارم تعداد مربی های بیشتری در کویت داشته باشیم و خوب کار کنیم ، نماینده خوبی برای والیبال ایران باشیم، هر چه تعداد و فعالیت مربیان ایرانی در لیگ کشور های مختلف افزایش پیدا کند، به نفع والیبال ما خواهد بود . 

وی از جذب یک بازیکن خارجی در فصل آینده خبرداد و افزود: بازیکن خارجی که امسال جذب کردیم "ونلین کادانکف" قطر پاسور بلغارستانی بوده که سابقه بازی در تیم های سایپا تهران و شهرداری اراک در لیگ ایران را دارد و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز