خبرگزاری کار ایران

توتونی: تغییر سبکی که در سپاهان اعمال کردیم نیاز به زمان دارد/ از عملکرد بازیکنان راضی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۸۱۴

مربی سپاهان در مورد شکست تیمش در دیدار مقابل النصر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان دیدار تیمش برابر النصر که با شکست 2 بر صفر طلایی پوشان اصفهانی همراه شد، در نشست خبری اینطور حرف هایش را آغاز کرد: ما در جام باشگاه های آسیا بازی می کنیم و آن چیزی که مهم بود اینکه از عملکرد بچه هایمان رضایت داریم. بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و بچه ها تا حد زیادی خواسته های ما را برآورده کردند. خصوصا در نیمه دوم که شرایط بهتری پیدا کردیم و موقعیت های ویژه ای برای گلزنی ایجاد کردیم.

او سپس ادامه داد: فوتبال همین است و ممکن است بعضی روزها روز شما نباشد. مدت زمان کمی است که کادر فنی جدید با بازیکنان سپاهان کار می کند. ما سعی کردیم روش و نوع بازی سپاهان را تغییر بدهیم و می دانیم که این موضوع نیاز به زمان دارد و حالا باید کمی صبر و حوصله داشته باشیم. با این حال در مدت زمانی کوتاهی که با تیم هستیم، از عملکرد بازیکنان رضایت داریم.

از توتونی در رابطه با دیدار برگشت برابر النصر پرسیده شد و اینکه کادر فنی سپاهان چه تغییراتی را برای این بازی در نظر خواهد گرفت. مربی سپاهان در پاسخ به این سوال گفت: قبل از پاسخ به سوال شما باید به تیم النصر تبریک بگویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. باید این بازی را تجزیه و تحلیل کنیم و ببینیم مشکلاتمان کجا بوده تا خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. تا بازی بهتری ارائه بدهیم و نتیجه بهتری بگیریم.

او سپس با اشاره به بازیکنان تیم اضافه کرد: بازیکنان ذخیره و اصلی دیدیم که تفاوت زیادی ندارند و سپاهان مجموعه ای از بازیکنان با کیفیت را در اختیار دارد. حالا باید ببینیم در بازی بعدی تغییراتی خواهیم داشت یا نه. باید ببینیم به چه شکل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز