خبرگزاری کار ایران

الکس نوری شامل قانون منع خارجی‌ها نمی‌شود/ نیمکت استقلال در انتظار مرد آلمانی

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۷۰۸

در صورت توافق استقلالی‌ها با الکساندر نوری این مربی شامل قانون منع حضور خارجی‌ها در لیگ برتر نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، مسئولان باشگاه استقلال که تقریبا از بازگشت آندره آ استراماچونی ناامید شده‌اند مذاکراتی را با الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی سابق وردربرمن و هرتابرلین آلمان آغاز کردند و امیدوارند در جریان این مذاکرات با نوری به توافق برسند.

یکی از مسائلی که باعث منتفی شدن حضور استراماچونی شده، قانونی بود که فدراسیون فوتبال درباره منع حضور بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر وضع کرد. سازمان لیگ بعد از استعلام باشگاه استقلال صراحتا به مدیران این باشگاه اعلام کرد که استراماچونی نمی‌تواند روی نیمکت ابی ها بنشیند.

در چنین شرایطی که استقلالی ها به سراغ الکساندر نوری رفته‌اند، مسئولان باشگاه از سازمان لیگ برتر حضور این مربی نیز استعلام گرفتند و متوجه شدند با توجه به اصالت ایرانی این مربی، او مشکلی برای ثبت قراردادش نخواهد داشت. به عبارت بهتر نوری به عنوان یک مربی دو ملیتی از دید سازمان لیگ ایرانی محسوب می‌شود و در صورتی که با مسئولان استقلال به توافق نهایی برسد مشکلی برای عقد قرارداد و نشستن روی نیمکت آبی ها وجود ندارد.

مذاکرات استقلال و نوری ادامه دارد و باید دید سرانجام چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز