خبرگزاری کار ایران

واکنش حجت نظری به شایعه مدیرعاملی در استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۵۱۵

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به شایعه مدیرعاملی‌اش در این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در بیانیه‌ای اینستاگرامی به شایعات پیرامون مسائل بازگشت آندره آ استراماچونی و احتمال مدیرعاملی خود در این باشگاه واکنش نشان داد.

نظری نوشت: "جلسات هیات مدیره طبق مصوبه چندین جلسه قبل، به صورت گردشی در دفاتر اعضا برگزار می شود و این جلسه هم به پیشنهاد آقای سعادتمند بنا بود در دفتر بنده برگزار شود که به دلیل طولانی شدن حضور مدیرعامل در یکی از دستگاه‌های نظارتی به نصاب نرسید و تشکیل نشد.

در مورد دروغی هم که مطرح شده که من قرار است مدیرعامل شوم، باید به اطلاع هواداران گرامی برسانم که خود طراحان می‌دانسته و می‌دانند که طبق بندهای 1 و 2 ماده 23 قانون شوراها، نه می‌توانم مدیرعامل استقلال شوم و نه حتی سرپرست آن! من هم به عنوان یک دانش آموخته حقوق از ابتدا به این موضوع اشراف داشتم و وقتی می‌دانستم قانونا امکان انجام این کار نیست، طبیعتا هرگز به آن فکر هم نکرده‌ام! البته شنبه هم در استوری دیگری این را تکذیب کردم اما گویا کسانی اصرار به القای یک دروغ دارند!

در مورد مربی محبوبم آندره آ استراماچونی هم باید تاکید و تکرار کنم هیات مدیره وظیفه اش این است که اجازه‌های لازم را به مدیرعامل بدهد و موضوع را به تصویب برساند. ما به وظیفه خود عمل کردیم. هیچ کارشکنی توسط هیچ کدام از اعضای هیات مدیره صورت نگرفته است. اگر کسی مدعی کارشکنی است بسم الله، اثبات کند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز