خبرگزاری کار ایران

تقی‌پور: باید منتظر گرفتن سهمیه آسیایی ذوب آهن باشیم/ من باید خانه نشین باشم و افراد بی دانش در فوتبال فعالیت کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۴۹۹

پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط ذوب آهن در فصل آتی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ابراهیم تقی‌پور مدافع سابق استقلال و پرسپولیس که سابقه ۷ سال حضور در تیم ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد، درخصوص حضور رحمان رضایی در این تیم گفت: نسبت به رحمان رضایی شناخت خوبی دارم و از لحاظ فنی او جزو نسل جدید مربیانی است که قطعا در آینده‌ای نزدیک، بیشتر از آنها خواهیم شنید.

وی ادامه داد: رحمان رضایی چه زمانی که در لیگ برتر به عنوان دستیار در تراکتورسازی مشغول بود و چه آن زمانی که در لیگ یک در دو تیم کم بضاعت برق جدید و رایکا بابل سرمربی بود، توان فنی بالای خود را به همگان نشان داد. او در فصل گذشته اختیارات چندانی در رایکا بابل نداشت و علیرغم این، موفق شد نتایج درخشانی را در بابل کسب کند. در چند روز گذشته یکی از مربیان لیگ برتری در مصاحبه‌ای غیر حرفه‌ای انجام داد عیله رحمان رضایی اول اینکه خود آن شخص چطور و به چه طریقی مربی شد؟ بهتر است به اندازه وزن تان حرف بزنید!

تقی‌پور خاطرنشان کرد: بهترین گزینه برای ذوب آهن، رحمان رضایی بود. با یارگیری و نقل و انتقالات خوبی که اکنون در باشگاه ذوب آهن شاهد هستیم قطعا آنها فصل آینده جزو پدیده‌های لیگ خواهند بود. باتوجه به توان فنی بالای رحمان رضایی، باید منتظر پیشرفت ذوب آهن گرفتن سهمیه آسیایی این تیم در فصل آینده بود.

مدافع سابق ذوب آهن در خاتمه درخصوص شرایط فوتبال ایران و خود توضیح داد: فوتبال دیگر جای ما نیست. بنده زمان آقای بوناچیچ به عنوان دستیار در تیم ذوب آهن اصفهان مشغول بودم و اکنون به جای در اختیار گذاشتن دانش خود، باید خانه نشین باشم تا افرادی که از جنس فوتبال نیستند، بیاید و برای فوتبال سینه چاک شوند. وضعیت مدیریتی باشگاه‌های ایرانی افسناک است و مشخص نیست که چه افرادی به مدیران خط می‌دهند که افراد فوتبالی، باید از فوتبال دور باشند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز