خبرگزاری کار ایران

اعتراض هواداران اینتر به شماره حکیمی

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۲۹۰

هواداران اینتر نسبت به شماره پیراهن ستاره جدیدشان اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا، باشگاه اینترمیلان ایتالیا به صورت رسمی در حساب‌های خود در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و تویئتر و همچنین در وب سایت رسمی خود، خبر از شماره جدید اشرف حکیمی ستاره تازه به خدمت گرفته خود داد. بنا بر اعلام رسمی باشگاه اینتر، شماره 55 این تیم که پیش از این بر تن ناگوتومو بازیکن ژاپنی سابق اینترمیلان بوده است، به اشرف حکیمی داده شد تا این ستاره مراکشی در فصل جدید با این شماره پیراهن در ترکیب نراتزوری حاضر شود. 

با اعلام رسمی اختصاص دادن شماره عجیب 55 به اشرف حکیمی، موجی از اعتراض در میان هواداران اینترمیلان در فضای مجازی به راه افتاد و آنها نسبت به این شماره پیراهن عجیب غریب، اعتراض کردند. با شدت یافتن اعتراضات هواداران نراتزوری، باشگاه اینتر تمامی پست‌ها و اخباری که توسط حساب‌های رسمی این باشگاه در مورد شماره پیراهن اشرف حکیمی منتشر شده بود را پاک کرد.

اینتر در وبسایت رسمی خود اعلام کرده بود اشرف حکیمی شماره 55 را می پوشد، این خبر را از سایت خود حذف کرد. ظاهرا هواداران اینتر اعتقاد داشتن که این ستاره جوان که در تابستان از رئال مادرید به جوزپه مه آتزا آمده، لیاقت پوشیدن شماره بهتری را دارد و عدد 55 برازنده این بازیکن مراکشی نیست. اعتراضی که گویا مورد قبول باشگاه نیز قرار گرفته و ممکن است شماره جدیدی به اشرف حکیمی داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز