خبرگزاری کار ایران

اعتراض باشگاه شهرخودرو به شرایط میزبانی:

قطر لیگ قهرمانان را آزمایشگاه جام جهانی کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۰۳۳

باشگاه شهرخودرو نیز به جمع معترضان به میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اضافه شد.

به گزارش ایلنا، وحید علیپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو درباره میزبانی کشور قطر از این مرحله مسابقات باشگاه آسیا گفت: همه ما بر شرایط ویژه کرونایی که بر همه چیز حاکم شده است واقفیم، اما تصور ما این است که قطری‌ها برای جام‌جهانی ۲۰۲۲ میزبانی این بازیها را قبول کردند تا خودشان را تست بزنند و البته اینجا را تبدیل به آزمایشگاه خود کرده‌اند.

وی ادامه داد: امکاناتی که در هتل محل استقرار ما و ۳ باشگاه ایرانی دیگر وجود دارد به هیچ وجه قابل قبول نیست و البته خدمات هتلی و ترانسفر تیم‌ها نیز بسیار ضعیف است. نمی‌دانیم AFC چگونه بر این شرایط نظارت دارد، چرا که ما چند نامه اعتراض ارسال کرده‌ایم و کسی پاسخگو نبوده است و خدمات و امکانات نیز تغییری نکرده است.

قائم مقام باشگا شهرخودرو که با سایت این باشگاه صحبت می کرد اظهار کرد: کیفیت زمین‌های تمرینی نیز ظاهرش خوب است اما متاسفانه از نظر فنی زمین ها چندان مناسب نیست. ما توقع داشتیم از فدراسیون فوتبال خودمان حداقل بازرسی وجود داشت و در این هتل می‌آمدند و شرایط را بازدید می‌کردند اما متاسفانه این اقدام هم انجام نشده است.

علیپور گفت: فشار AFC هر روز بر فوتبال ایران بیشتر می‌شود و این به هیچ وجه خوب نیست. ما روزی قدرت فوتبال آسیا بودیم اما با شرایط فعلی و اقدامات عجیب afc در قبال فوتبال ایران متوجه می شویم که گویا دامنه این محدودیت‌ها برای فوتبال ایران در آینده نیز بیشتر خواهد شد و ممکن است به فوتبال ملی هم برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز