خبرگزاری کار ایران

در نشست رئیس فدراسیون هندبال با رئیس آکادمی ملی المپیک چه گذشت؟

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۹۷۹

در جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس و نواب رئیس فدراسیون هندبال و رئیس آکادمی ملی المپیک در رابطه با مسائل استعدادهای برتر هندبال بحث‌و‌تبادل نظر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، امروز جلسه‌ای با حضور علیرضا پاکدل، امیر حسن‌پور، الهام سلوکی و اکبر خوشنویس و غفاری و همچنین قره‌خانلو برگزار شد که در ابتدا رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به مبحث استعدادیابی و پشتوانه‌سازی برای هندبال اظهار داشت: خوشبختانه با نگاه پشتوانه‌سازی در طی یکسال و نیم اخیر و با انتخاب خوشنویس به سمت ریاست کمیته استعداد یابی و اینکه وی خودش از بازیکنان تیم ملی بوده، توانستیم به نتایج خوبی برسیم.

در ادامه قره‌خانلو، رئیس آکادمی با تشکر و قدردانی از ارتباط خوب و مدیریت حرفه‌ای استعدادهای برتر توسط فدراسیون هندبال گفت: ما اینجا برای هرگونه همکاری لازم و پشتیباتی از این استعدادها آماده‌ایم.

همچنین در بخش دیگری از این نشست در رابطه با مباحث مهمی چون روانشناسی ورزشی هندبال و تغذیه صحبت‌هایی مطرح و در ادامه در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی و علمی و استفاده از امکانات آکادمی ملی المپیک بحث‌و‌تبادل نظر شد.

در پایان علیرضا پاکدل با اهدای لوح از زحمات مجموعه آکادمی ملی المپیک و قره‌خانلو تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز