خبرگزاری کار ایران

به‌خاطر صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر خیلی خوشحال شدم؛

قادری: پیشنهاد خوب دارم اما اولویتم پیکان است/ فوتبالم را مدیون ویسی هستم

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۸۶۷

هافبک جوان تیم فوتبال پیکان اعلام کرد با وجود دریافت پیشنهاد از تیم‌های مدعی همچنان علاقه‌مند به حضور در تیم تحت هدایت عبدالله ویسی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آرش قادری در مورد وضعیت تیم پیکان در فصل گذشته لیگ برتر گفت: خداراشکر با همت همه‌جانبه اعضای تیم توانستیم لیگ را با دستیابی به هدفمان به پایان برسانیم. جا دارد از مدیرعامل توانمند سابق تیم آقای گرشاسبی به‌خاطر حمایت‌ها و تلاش‌هایی که برای سربلندی ما انجام دادند تشکر و قدردانی نمایم. برای ایشان در آینده آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: بقای ما در لیگ برتر در پایان فصل قبل نتیجه زحمات اعضای پرتلاش و ارزنده تیم پیکان و همچنین حمایت‌های موثر کارخانه ایران‌خودرو بود. امیدوارم با تداوم روند خوب تیم و حمایت‌های بیشتر از سوی مسئولان، پیکان فصل آینده یکی از کاندیداهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

هافبک جوان و اراکی تیم فوتبال پیکان در مورد وضعیت خود در این تیم گفت: من یک سال دیگر با پیکان قرارداد دارم و اولویتم با توجه به حضور آقا عبدالله روی نیکمت تیم در فصل آینده، قطعا پیکان خواهد بود چرا که فوتبالم را مدیون ایشان هستم. تاکنون در مورد تمدید، ماندن یا جدایی‌ام با مسئولان باشگاه صحبتی نداشته‌ام اما در اولین فرصت برای روشن شدن وضعیت آینده‌ام با مدیران تیم مذاکره خواهم کرد.

قادری ادامه داد: تا این لحظه از چند تیم مدعی و بالای جدولی پیشنهادهای خوبی دریافت کرده‌ام و اگر بخواهم از پیکان جدا شوم با مطرح کردن پیشنهادها و مشورت کامل با باشگاه و شخص آقای ویسی تصمیم‌گیری خواهم کرد. با این‌حال همان‌طور که گفتم اولویتم پیکان است و باعث افتخار من خواهد بود که بتوانم برای یک فصل دیگر بازی کردن زیر نظر آقا عبداالله را تجربه کنم.

بازیکن سابق آلومینیوم اراک در مورد صعود تیم سابق خود به لیگ برتر اظهار داشت: صعود تیم زادگاهم به لیگ برتر پس از بیست سال ناکامی و انتظار برای من به‌مانند همشهریانم مایه سرور و افتخار بود و بسیار خوشحالم که فصل آینده تیمی از شهر اراک در لیگ برتر حضور خواهد داشت. برای تیم آلومینیوم در فصل بعد رقابت‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

قادری در پایان در مورد انتصاب اکبر محمدی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: آقای محمدی به‌واسطه تجربه ارزنده خود در حوزه فوتبال مدیریت باشگاه را بر عهده گرفتند و امیدوارم با حمایت‌های ایشان و مسئولان کارخانه ایران خودرو تیم پیکان فصل آینده در راه رسیدن به هدفش که کسب سهمیه آسیایی خواهد بود موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز