خبرگزاری کار ایران

خداحافظی بیراگی از طرفداران اینتر

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۸۳۰

بازیکن تیم فیورنتینا از هواداران اینتر و همینطور این باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، کریستیانو بیراگی با انتشار پستی در اینستاگرامش از هواداران و باشگاه اینتر خداحافظی کرد:

"پوشیدن این پیراهن و رنگ ها همیشه برایم مایه افتخار و غرور بود. بازی کردن برای تیم شهرم و تیمی که از بچگی طرفدارش بودم. دلیلی برای پنهان کردن احساساتم نیست مخصوصا وقتی صفحه‌ای در زندگیت بسته می‌شود. این فرصت فوق العاده پس از یکسال به اتمام رسید که فکر می‌کنم به بهترین شکل ممکن آن را تمام کردم. بازی در سن سیرو، مشارکت در رشد تیم در فصلی سخت که همیشه با صرف تمام انرژی و توانم بود. دوست داشتم جامی نیز ببریم و خیلی نیز به بردنش نزدیک بودیم. آرزویم این بود. 

این ۱۲ ماه فوق العاده در قلبم می‌ماند، این رنگ‌ها و احساسات خاص و حتی ۳ گل و ۷ پاس گل و نیمکت نشینی‌هایم نیز یادم می‌ماند. طرفداران که همیشه خودم را در آن‌ها می‌دیدم نیز همینطور. رسیدن از جایگاه کوروا به زمین افتخاری‌است که نصیب هرکسی نمی‌شود. از همه بابت دادن این فرصت زیبا به من تشکر می‌کنم. حال صفحه جدیدی را با همان میل و اشتیاق باز می‌کنم ولی اینتر همیشه در قلبم می‌ماند."

بیراگی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی به مدت یکسال از تیم فیورنتینا به جمع نراتزوری ملحق شده بود و با پایان قراردادش به این تیم بازگشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز