خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات استقلال معطل علی کریمی: کیانی، واسعی و نادری تنها گزینه‌های جذاب باقی‌مانده!

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۷۶۳

استقلال تهران در حالی دو سهمیه لیگ برتری در نقل و انتقالات را نگه داشته است که تکلیف ادامه همکاری آنها با علی کریمی به عنوان بازیکن کلیدی فصل گذشته هنوز به صورت کامل مشخص نشده است.

به گزارش ایلنا، استقلال تا اینجا 5 خرید لیگ برتری انجام داده است که بابک مرادی، رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، احمد موسوی و متین کریم زاده را شامل می‌شود. علاوه بر این استقلالی‌ها موفق به تمدید قرارداد 4 بازیکن آزاد خود یعنی روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و محمد دانشگر را تمدید کرده تا فقط تمدید قرارداد علی کریمی باقی بماند. علاوه بر این استقلالی‌ها همچنان به دنبال 2 خرید لیگ برتری دیگر هستند، اما این‌که خریدهای چه بازیکنانی باشند و در چه پستی، ارتباط مستقیمی با تمدید یا تمدید نکردن علی کریمی دارد. 

در لیست خرید استقلال اسامی جالب و البته جذابی وجود دارد که خرید هرکدام از آن‌ها می‌تواند سروصدای زیادی به راه بیاندازد. سعید واسعی قرار بود ششمین خرید لیگ برتری استقلال باشد اما پس از تغییر مدیریت باشگاه پیکان حالا مدیرعامل باشگاه با آن مخالفت کرده است. شاید هم آن‌ها به دنبال رسیدن پیشنهاد بهتر و بالاتری از طرف استقلالی‌ها هستند و می‌خواهند تا از آبی‌ها بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان درآمدزایی کنند! شاید هم با این شرایط و سنگ‌اندازی خودروسازان و البته باوجود تمدید فرشید اسماعیلی قید خرید واسعی را بزنند.

استقلالی‌ها خودشان را آماده کرده‌اند تا در صورت جدایی علی کریمی جانشین خوی و مطمئنی برای او جذب کنند. صحبت از مهدی کیانی هافبک دفاعی 33 ساله فصل گذشته سپاهان است که امسال  قراردادش تمام‌شده و بازیکن آزاد است. اگر علی کریمی در استقلال ماندگار شود استقلالی‌ها یک گزینه جذاب دیگر هم دارند که در صورت محقق شدن می‌تواند حکم بمب را داشته باشد. صحبت از محمد نادری دفاع و وینگر چپ پرسپولیس است که شایعه شده در لیست مازاد گل محمدی قرار دارد.

گویا این بازیکن از طرف مدیر برنامه‌هایش به استقلالی‌ها پیشنهادشده تا اگر از پرسپولیس جدا شد راهی تیم رقیب شود. شاید هم این پیشنهاد یک برنامه برای تحت‌فشار گذاشتن مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد نادری باشد. به‌هرحال نام دفاع چپ قرمزها هم در بین گزینه‌های احتمالی استقلال دیده می‌شود. همچنین در این مدت تعدادی از اسامی مطرح‌شده برای استقلال از جمله میلاد جهانی راهی تیم‌های دیگر شده‌اند. 

با تمدید قرارداد دانشگر احتمال جذب آرمین سهرابیان بسیار کم شده است. به‌خصوص که برای سمت چپ هم هروی میلیچ و میلاد زکی پور ماندنی هستند. به‌ هرحال ماندن یا رفتن کریمی معادلات و برنامه‌های نقل و انتقالاتی استقلالی‌ها را کاملاً برهم می‌زند و تغییر می‌دهد. از طرف دیگر استقلالی‌ها هنوز تکلیف سرمربی فصل آینده را هم روشن نکرده‌اند و احتمال دارد یکی از سهمیه‌های لیگ برتری برای سرمربی خالی بماند. البته این به شرطی است که علی کریمی قراردادش را تمدید کند در غیر این صورت استقلالی‌ها خیلی زود برای خرید یک هافبک دفاعی که گزینه اولشان کیانی است اقدام خواهند کرد و احتمال دارد با کوتاه آمدن باشگاه پیکان واسعی هم که گفته می‌شود با استقلالی‌ها قرارداد هم‌بسته هفتمین و آخرین سهمیه لیگ برتری استقلالی‌ها خواهد بود.

البته پرونده خریدهای استقلال با تمدید قراردادها و پر شدن سهمیه خریدهای لیگ برتری بسته نخواهد شد و قرار است آبی‌ها از لیگ یک هم چند بازیکن خوب و آینده دار جذب کنند. درباره خریدهای احتمالی استقلال از لیگ یک هنوز خبر و شایعه‌ای منتشرنشده است و احتمالاً بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز