خبرگزاری کار ایران

واعظ آشتیانی: نه اصول عقد قرارداد را رعایت می‌کنیم و نه به آن متعهد هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۵۵۴

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد شکست باشگاه های ایرانی در پرونده شکایت ها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهندس امیررضا واعظ آشتیانی در برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت و گو به حساسیت فیفا بر فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: به دلیل آن که وفای به عهد بر اساس مفاد قراردادها صورت نگرفته است، ایران در تمامی پرونده‌ها مقصر شناخته شده است. درواقع نه اصول عقد قرارداد را رعایت می‌کنیم و نه به آن متعهد هستیم.

وی وضعیت فعلی باشگاه‌ها را ناشی از ضعف مدیریتی دانست و اظهار کرد: زمانی که فدراسیون فوتبال برای دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها، دست به سند سازی زد باید فکر امروز را می‌کرد و موجب انباشت بدهی به داخل و خارج نمی‌شد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ادامه داد: متاسفانه مدیران باشگاهی دچار ضعف مفرط در کار خود هستند. آنها از میزان بودجه خود آگاهی دارند اما پای خود را از گلیم‌شان درازتر می‌کنند و نتیجه آن بدهی سرسام آور باشگاه هاست. جالب این جاست که با این شرایط به دنبال جذب بازیکن خارجی هم هستند.

واعظ آشتیانی با بیان این که مقررات جدید فدراسیون درباره عدم به کارگیری بازیکن خارجی در شرایط ارزی کشور منطقی است، عنوان کرد: این قانون درصورتی خوب است که مسئولین مربوطه برای اجرای آن توانمند و قدرت برخورد با متخلفان را داشته باشند.

وی موضوعات مطرح شده درباره استراماچونی در روزهای اخیر را حربه‌ای برای تحریک هواداران و یک رفتار پوپولیستی توصیف کرد و گفت: هیچ چیز درباره این مربی شفاف نیست اما همه از آن سخن می‌گویند. به عنوان مثال باشگاه استقلال ادعا کرده است که با استراماچونی مذاکره کرده است اما وکلای او در توئیتر اعلام کرده‌اند که هیچ صحبتی میان این دو طرف رد و بدل نشده است.

این کارشناس فوتبال با انتقاد از نامه نگاری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با حجت الاسلام رئیسی، اظهار کرد: این شخص در نهایت ناشی گری در این نامه به بازنده بودن ایران اشاره کرده است و همین موضوع می‌تواند مورد استفاده وکلای استراماچونی قرار بگیرد.

واعظ آشتیانی در ادامه مصاحبه با رادیو گفت‌وگو تاکید کرد: چرا باید در این پرونده پای قوه قضائیه به میان بیاد، مگر باشگاه استقلال جرمی مرتکب شده است که از این نهاد درخواست کمک کرده است.

وی با تاکید بر این که هیچ کس با ورود استراماچونی به کشور مخالفت ندارد، اظهار کرد: سوال اصلی این است که در وضعیت فعلی که استقلال مشکل بدهی به " وینفرید شفر " را دارد و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته است چرا باز هم از جذب مربی خارجی سخن می‌گوید.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: استراماچونی به لحاظ قانونی اقدام به ترک قرارداد کرده است، این موضوع را به محکمه برده است و پس از او برای یک نفر کارت مربی‌گری صادر شده است، در چنین شرایطی این مربی چگونه می‌تواند بازگردد؟

واعظ آشتیانی خطاب به مدیران و صاحبان باشگاه استقلال گفت: استراماچونی همین حالا می‌تواند با شکایتی که به فیفا برده است مبلغ قرارداد خود را کامل دریافت کند، پس منطقی نیست که برای این مبلغ به استقلال بازگردد و فعالیت کند. بنابراین بهتر است از روی منطق سخن بگویید و تنها برای محبوبیت در بین هواداران به هر قیمتی بیت المال را ضایع نکنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز