خبرگزاری کار ایران

اکبر صادقی: ما ایرانی هستیم و باغیرت مقابل رقبا حاضر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۵۳۹

کاپیتان شهرخودرو در کنفرانس خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، در نشست خبری پبش از بازی شهر خودرو و شباب الاهلی در جریان دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، اکبر صادقی کاپیتان شهر خودرو در کنار محمد نوازی مربی این تیم حاضر شد.

وی در صحبت‌های اولیه خود گفت: متاسفانه به دلیل کرونا، لیگ طولانی را داشتیم و باعث شد بازیکنان‌مان خسته‌تر از شرایط عادی باشند؛ بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم و با وجود این که در آسیا تیم بی‌تجربه‌ای هستیم، اما امیدواریم بتوانیم امتیازهای کافی را در این مرحله جمع کنیم تا هم خودمان را نشان دهیم و هم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

صادقی افزود: بازی سختی با قدرت‌های آسیا داریم؛ جوانان خوبی داریم و نکته مهم این است که ما ایرانی ایم و باغیرت مقابل این تیم‌ها حاضر می‌شویم تا از نام ایران در مقابل این قدرت‌ها دفاع کنیم‌.

کاپیتان شهر خودرو در پاسخ به شرایط فنی دو تیم برای دیدار فردا، گفت: ما بازی‌های سختی را در لیگ انجام دادیم و تجربه خوبی برای ما در ایران بود؛ زندگی و فوتبال در ایران ادامه دارد و باید با این ویروس بجنگیم. این تجربه جدیدی برای ما است   در لیگ توانستیم آن را به نحو احسن پشت سر بگذاریم و حالا وقت این است که در لیگ قهرمانان آسیا نیز به همان خوبی بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز