خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فکری برای قیمت بالای بازیکنان داشته باشد

فکری: جزو گزینه استقلال بودم ولی مذاکره نکردیم/ فروزان به نساجی پیشنهاد 3 میلیاردی داد

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۴۸

سرمربی نساجی مازندران در خصوص اخرین شرایط این تیم در نقل و انتقلالت توضیحاتی را ارائه کرد.ک

محمود فکری سرمربی نساجی مازندران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت: به هر حال با توجه به بودجه‌ای که داریم باید در نقل و انتقالات نسبت به یارگیری اقدام کنیم. جوان‌های خوبی که پتانسیل فراوانی دارند را شناسایی کرده‌ایم. چند بازیکن هم از لیگ یک جذب کرده‌ایم و منتظریم تا تکلیف چند بازیکن هم در لیگ برتر روشن شود.

وی ادامه داد: چیزی که برایم خیلی تعجب‌آور است این بوده که قیمت بازیکنان بسیار بالاست و ما مجبوریم برای جذب یک بازیکن چندین میلیارد پرداخت کنیم.

فکری درباره اینکه فروزان در لیست خرید نساجی بود، خاطرنشان کرد: ما به دنبال جذب محسن فروزان بودیم اما مبلغ پیشنهادی او 3 میلیارد تومان بود که باعث شد از جذب وی منصرف شویم.

سرمربی نساجی درباره اینکه بسیاری از بازیکنان بزرگ نساجی از این تیم جدا شدند، گفت: از تمام بازیکنان بزرگی که ما داشتیم فقط سه نفر مانده‌اند و باید تلاش کنیم تا بتوانیم یک تیم بسیار خوب را در نقل و انتقالات ببندیم.

بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه آیا پیشنهادی از این تیم برای سرمربیگری به وی شد یا خیر، تصریح کرد: هرچه بود در فضای مجازی بود بنده هیچ صحبتی با مسئولان استقلال نداشتم حتی مسئولان نساجی هم به باشگاه استقلال گفته بودند مشکلی برای همراهی من در چهار بازی لیگ قهرمانان آسیا در مجموعه استقلال ندارم. فکر می‌کنم وقتی مسئولان استقلال بین چند گزینه‌شان بررسی می‌کردند بالاخره ما یکی از گزینه‌های آنها بوده‌ایم. به هر حال برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز