خبرگزاری کار ایران

عارف باقرزاده : دوباره تست کرونا دادیم / کارت ITC دریافت کننده برزیلی هورسان‌ صادر نشد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۸۰۵

سرمربی هورسان رامسر می گوید : با شش بازیکن در هفته اول لیگ برتر مقابل تیم سایپا قرار گرفتیم و برای هفته دوم دوباره تست کرونا دادیم.

عارف باقرزاده در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه ۱۱ بازیکن تیم هورسان رامسر به کرونا مبتلا شده بودند، بیان کرد: ما با شش بازیکن برابر تیم سایپا قرار گرفتیم ، و از روز بعد بازی یعنی پنجشنبه از ۱۱ بازیکن کرونایی تست PCR گرفتیم .

وی تصریح کرد: زمان ابتلای تیم هورسان به کرونا مشخص نیست چون ما ناقل بودیم و علائمی نداشتیم و الان امیدواریم که زمانش طولانی باشد و تست های ما منفی شود و بتوانیم در هفته دوم‌مقابل حریف خود قرار بگیریم.

سرمربی هورسان درباره نمایش بسیار خوب بازیکنانش مقابل تیم‌سایپا،گفت: ما بازیکنان جوان و با تجربه خوبی را در اختیار داریم ، با توجه به بودجه ای که داشتیم تیم خوبی را روانه لیگ برتر کردیم ، مطمئنا هورسان رامسر بازیکنان بزرگی را به والیبال ایران معرفی خواهد کرد.

باقرزاده با اعلام اینکه روز دوشنبه نتیجه تست ها مشخص خواهد شد،افزود: "الکساندر ناسیمنتو" قطر پاسور برزیلی تیم هورسان هم در جمع کرونایی ها بوده اما دیگر بازیکن برزیلی ما "برانو تیاگو" کرونای آن‌منفی اعلام شد و منتظر صدور کارت ITC آن هستیم تا از هفته دوم از این بازیکن استفاده کنیم؛ پس از مشخص شدن نتایج تست ها ، مستندات را به فدراسیون ارائه خواهیم کرد و از بازیکنانی که کرونای آنها منفی اعلام شود مقابل تیم اراک در هفته دوم استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز