خبرگزاری کار ایران

کرونا جان ستاره سابق فوتبال عراق را گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۷۳۱

ناظم شاکر، ستاره سابق فوتبال عراق در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش ایلنا، ناظم شاکر ستاره سابق فوتبال عراق روز گذشته در اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. وی که در بیمارستان خصوصی شار اربیل بستری بود روز گذشته از دنیا رفت.

این بازیکن سابق تیم ملی عراق دو هفته پیش به ویروس کرونا آلوده بود و به نظر می رسید توانسته بر بیماری او غلبه کند اما وضعیت سلامتی او وخیم شد و در بیمارستان ماند. روز گذشته پسر این مربی به رسانه ها اعلام که وضعیت بیماری این ستاره سابق فوتبال عراق وخیم است و در نهایت نیز ساعتی بعد درگذشت.

ناظم شاکر سومین ستاره فوتبال عراق است که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را ازدست داد. پیش از او احمد راضی و علی الهادی نیز در اثر ابتلا به این بیماری در گذشتند.

ناظم شاکر سالم بازیکن تیم ملی عراق در دهه 1970 بود. او در سال 1958 در بغداد متولد شد و در تیم هایی مثل نیروی هوایی عراق و همچنین تیم ملی این کشور بازی کرد. او یکی از بازیکنان تیم ملی عراق در رقابت های جام جهانی 1986 بود و در سا 1988 به دلیل مصدومیت بازنشسته شد.  

ناظم شاکر در سال 2010 به عنوان سرمربی تیم ملی عراق انتخاب شد اما در سال 2012 و بعد از شکست برابر ایران و از دست دادن رقابت های غرب آسیا از سمتش استعفا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز