خبرگزاری کار ایران

پنجره شهرخودرو باز شد/ حمیداوی دنبال مجوز AFC برای حضور بازیکنان جدید در آسیا

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۵۲

با اقدام مالک باشگاه شهرخودرو و پرداخت بدهی برجای مانده از دوران پدیده به پانادیچ، پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شد.

به گزارش ایلنا، با ایمیلی که امروز از طرف فیفا برای شهرخودرو ارسال شده، این باشگاه خراسانی یک خبر خوش برای هواداران پرشور خود دارد‌. پنجره نقل و انتقالات شهرخودرو اکنون رسما گشوده شد‌ه تا بازیکنان تازه‌وارد این باشگاه دیگر هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب تیمشان در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران نداشته باشند.

 

اما از آنجا که با پیگیری‌های دکتر حمیداوی، پرداخت مطالبه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی ایگور پانادیچ ۴۸ساعت قبل از پایان مهلت تعیین‌شده برای لیست آسیایی لیگ قهرمانان ACL صورت گرفته و مستندا نیز به کمیته تعیین وضعیت فیفا ارسال شده، مالک باشگاه شهرخودرو دنبال حل مشکل حضور بازیکنان جدید این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا است.

 

حمیداوی که اکنون هم راه این تیم در قطر به سر می‌برد در تلاش است تا با راهکاری قانونی AFC را مجاب به پذیرش بازیکنان جدید تیمش کرده ‌‌و مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو بتواند از بازیکنان تازه‌وارد خود در لیگ قهرمانان آسیا نیز استفاده نماید.

 

مدیران باشگاه شهرخودرو امیدوارند تا به محض حل مشکل، بازیکنان جامانده از کاروان شهرخودرو بتوانند راهی دوحه شده و به اردوی شهرخودرویی‌ها اضافه شوند.

گفتنی است مشکل خروج فرشاد فرجی و علی نبی‌زاده هم که بدلیل عدم صدور مجوز نظام وظیفه امروز موفق به همراهی کاروان شهرخودرو نشدند نیز حل شده و فردا عازم دوحه خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز