خبرگزاری کار ایران

برگزاری دو اردو در برنامه تیم ملی فوتسال بانوان/ شرکت در تورنمنت برزیل به شرط حفظ سلامتی بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۶۲

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های این تیم و همچنین تورنمنت بین المللی برزیل ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،شهناز یاری درباره برنامه ریزی های مربوط به این تیم عنوان کرد: قرار بود نخستین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان در شهریور ماه برگزار شود که به دلایل مباحث مربوط به شیوع ویروس کرونا این اردو برگزار نشد. بر همین اساس طبق زمانبندی که صورت گرفته در ماه مهر دو اردو خواهیم داشت. اردوی اول، هفته اول مهر است که اختصاص به مرحله انتخابی دارد و فاز دوم مهر به اردوی اصلی که با حضور بازیکنان جدید و قدیمی برگزار خواهد شد، اختصاص دارد. ما با برنامه ربزی پیش می رویم تا به اهداف خود که تداوم موفقیت فوتسال بانوان در آسیا است برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص حضور این تیم در تورنمنت بین المللی برزیل گفت: آمادگی خود را با توجه زمانی که از سوی فدراسیون فوتبال برزیل ( 15 شهریور) اعلام شده بود، با ارسال نامه‌ای به صورت مشروط اعلام کردیم. تضمین سلامت بازیکنان و اهمیت منطقی بودن اعزام ملی پوشان به برزیل با توجه به شرایط کووید 19 در کشور برزیل که هم اکنون در رده دوم جهان به عنوان یک کشور پر خطر قرار دارد، برایمان اولویت است و با ایمیلی به این کشور اعلام کردیم که اگر شرایط مهیا باشد می‌توانیم در این تورنمنت بین المللی حضور یابیم.

یاری در گفت و گو با فدراسیون  تصریح کرد: اگر بیماری کرونا در برزیل تشدید شود احتمال تغییر زمان مسابقات از آذرماه به ماه دیگری وجود دارد. بهترین‌های هر قاره در این تورنمنت حضور خواهند داشت. شرکت در این تورنمنت برایمان اهمیت بالایی دارد اما مهمترین نکته این است که شرایط و سلامتی بازیکنانمان برای شرکت در این تورنمنت به خطر نیفتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز