خبرگزاری کار ایران

رحمان محمدی راد : از کیفیت بازی سپاهان مقابل خاتم اردکان رضایت دارم / برنامه کامل لیگ برتر والیبال هنوز مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۰۶۸

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان می گوید: برنامه لیگ برتر والیبال هنوز بصورت کامل اعلام نشده و از مدیران فدراسیون در خواست می کنیم زودتر برنامه لیگ برتر والیبال را اعلام‌ کنند.

رحمان محمدی راد پس از برد سه بر یک تیمش برابر تیم خاتم اردکان در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه بازی خوبی مقابل تیم اردکان انجام دادیم، بیان کرد: از کیفیت بازی سپاهان راضی هستم، در ست سوم بازی زیباتری از هر دو تیم شاهد بودیم، بازیکنان با تجربه ای در خاتم حضور دارند و پاسور خارجی این تیم به کیفیت بازی آنان کمک کرد ، در کل  بازی اول لیگ بود و بازیکنان سپاهان بازی قابل قبولی را ارائه دادند.

وی با عنوان اینکه هفته اول لیگ برتر والیبال تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت،گفت: این احتمال وجود دارد در هفته های آتی برای همه تیم ها و حتی تیم ما این مشکل بوجود بیاید و تعدادی از بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شوند ولی سپاهان و بقیه تیم ها باید تلاش و سعی کنیم دچار چنین مشکلی نشویم.

سرمربی تیم تیم والیبال سپاهان ادامه داد: مبتلا شدن به کرونا چیزی نیست ک بعید باشد، با توجه به مسافرت ها و لیگ سختی که در پیش داریم و عدم استاندارد بودن برخی سالن ها ممکن است این مشکل بوجود بیاید.

رحمان محمدی راد درباره تصمیم سخت فدراسیون برای بازی کردن تیم هایی که بازیکنان کرونایی دارند،افزود: قوانینی در این باره در فدراسیون وضع شد و به نظر میرسد برای همه بصورت یکسان اجرا خواهد شد ، سپاهان یا هر تیمی جدا از این قوانین نیستند و همه باید لیگ را ادامه دهند ، این شرایطی ک از هفته اول بوجود آمده ادامه دار خواهدبود و باید از تیم ها به درستی مراقبت شود.

وی با بیان اینکه هنوز برنامه مسابقات لیگ برتر بصورت کامل اعلام‌نشده است،خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه قبلی که اعلام شده  باید در هفته دوم مقابل تیم راهیاب ملل کردستان قرار بگیریم، اما تغییراتی در برنامه بوجود آمده است که از مدیران کمیته رویدادها درخواست میکنیم تا برنامه کامل را به باشگاه ها بدهند ، تهیه بلیط برای مسافرت یک مقدار در این شرایط سخت شده است ، اگر برنامه مسابقات اعلام شود میتوانیم راحت تر برای ادامه بازی ها برنامه ریزی کنیم .

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان در پایان متذکر شد:  از زمانی که لیگ برتر ۱۵ تیمی شد پیگیر برنامه بازی ها شدیم، فکر میکنم در چیدمان بازی ها با ۱۵ تیمی شدن یک سری تغییرات و مشکلات بوجود آمد دوستان دارند بررسی می کنند، سرپرست تیم سپاهان در جلسه ویدیو کنفرانس که برای اضافه شدن تیمی به لیگ برتر برگزار شد حضور داشت ، صحبت از ۱۶ تیمی شدن لیگ در آن جلسه بود ولی واقعا نمیدانیم چگونه تغییرات ایجاد شد و بعد از جلسه اعلام کردند لیگ برتر با ۱۵ تیم برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز