خبرگزاری کار ایران

فرشید باقری: کمترین کارتمدید با استقلال بود

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۹۰۰

هافبک استقلال می‌گوید لازم بود در شرایط فعلی کنار تیم بماند.

به گزارش ایلنا، فرشید باقری پس از تمدید قراردادش با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در این شرایط وظیفه خودم می‌دانستم که قبل از هر چیز، در خدمت باشگاه باشم چراکه پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده و کمترین کاری که می‌توانستم انجام دهم، تمدید قرارداد با استقلال بود.

 او ادامه داد: فصل خوبی را پشت سر نگذاشتم چون با آسیب دیدگی و اتفاقات مختلفی سپری شد ولی امیدوار هستم در سال آینده ابتدا برای هواداران و بعد برای دل خودم جبران کنم. وقتی فوتبال خوبی بازی می‌کنم، حالم خوب است و امیدوار هستم اتفاقات خوبی برای استقلال و من بیفتد.

هافبک استقلال درباره شرایط این تیم در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: باید سر تمرین برویم و ببینیم وضعیت به چه شکلی است. کار در آسیا همیشه سخت بوده ولی استقلال هم نشان داده که در لیگ قهرمانان تحت هر شرایطی حرف برای گفتن دارد و ان‌شاءالله در این فصل اتفاقات مثبتی بیفتد.

 باقری تاکید کرد: احساس می‌کنم هنوز نتوانستم توانایی‌های خودم را آنطور که دوست دارم، در استقلال نشان بدهم. از خدا می‌خواهم امسال کمک کند تا توانایی‌هایم را نشان دهم و باشگاه استقلال، هواداران و خودم رضایت داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز