خبرگزاری کار ایران

هفته اول لیگ برتر والیبال با چاشنی کرونا / از پیکان بدون پاسور تا تیم شش نفره هورسان

کد خبر : ۹۶۵۸۵۸

هفته اول لیگ برتر والیبال عصر امروز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش ایلنا ، سوت آغاز سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه ۱۹ شهریور در هفت شهر زده شد .

لیگ برتر والیبال با چاشنی کرونا روز های جالبی را برای والیبال ایران رقم زد تا جایی که پیکان بدون بازیکن پاسور مقابل لبنیات هراز قرار گرفت و هورسان رامسر تنها با شش بازیکن  مقابل سایپا قرار گرفت تا از باخت فنی جلوگیری کند.

 

شهرداری ورامین - شهرداری قزوین

پس از کش و قوس فراوان و رفت و آمد های قزوینی ها در لیگ برتر والیبال ایران بالاخره شهرداری قزوین میهمان تیم ورامین شد ، شهرداری ورامین در این دیدار با نتیجه سه بر یک مقابل حریف خود به برتری رسید.

 

 شهرداری ارومیه - آذرباتری ارومیه

یکی از جذاب ترین دیدارهای هفته اول لیگ برتر والیبال شهرآورد والیبال ارومیه بود ، این دیدار که در سالن الغدیر برگزار شد در پایان تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر مقابل آذرباتری به برتری رسید.

 

لبنیات هراز آمل - پیکان تهران

لبنیات هراز آمل در حالی در خانه با تیم پیکان رقابت کرد که تیم پیکان پاسورهای خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا با خود به آمل نیاورد، یاران بهروز عطایی در تیم هراز با نتیجه سه بر صفر بر میهمان خود غلبه کردند.

 

شهرداری گنبد - شهداب یزد

شهداب یزد در گنبد میهمان تیم شهرداری این شهر بود ،شاگردان محمد عمده غیاثی که بسیار هماهنگ ظاهر شده بودند با نتیجه سه بر یک برابر تیم بومی شهرداری گنبد به پیروزی دست یافتند.

 

فولاد ایرانیان سیرجان - راهیاب ملل کردستان

تیم فولاد ایرانیان سیرجان در نخستین بازی لیگ برتر میزبان راهیاب ملل کردستان بود ، تیم راهیاب ملل که فقط چند روزی از شروع تمرینات این تیم می گذرد با یک تیم جوان مقابل تیم قدرتمند فولاد سیرجان قرار گرفت که در خاتمه شاگردان تندروان در تیم فولاد سیرجان در با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

 

سایپا تهران - هورسان رامسر

تیم بد شانس هورسان رامسر در آستانه آغاز لیگ برتر والیبال ۱۱ نفر از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شدند و با اعلام کمیته رویداد ها و طبق شیوه نامه بهداشتی لیگ برتر باید مقابل تیم سایپا قرار میگرفت تا از باخت فنی مقابل میزبان جلوگیری کند ، سایپا برای بدست آوردن پیروزی مقابل هورسان کار سختی نداشت و در سه ست پیاپی مقابل تیم شش-هفت نفره هورسان به پیروزی رسید.

 

فولاد مبارکه سپاهان  - خاتم‌اردکان 

فولاد مبارکه سپاهان هم در سالن نقش جهان اصفهان از تیم خاتم اردکان میزبانی میکرد، شاگردان رحمان محمدی راد با نتیجه سه بر یک مقابل تیم خاتم اردکان به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز