خبرگزاری کار ایران

پیشنهادهای نجومی به بازیکنان ماشین سازی

بیاتلو: هواداران حمایت کنند تا فوتبال ناب آذربایجان را احیا کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۸۳۰

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از پیشنهاد‌های نجومی به بازیکنان این باشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید بیاتلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه ماشین سازی اظهار داشت: درخصوص اینکه به عنوان جوان‌ترین مربی لیگ برتر در تیم فوتبال ماشین سازی فعالیت دارم باید از مالک و هیات مدیره محترم باشگاه ماشین سازی تشکر کنم که به من اعتماد کردند تشکر کنم و امیدوارم بتوانم با تلاش بازیکنان و اعضای کادر فنی و کسب نتایج درخور شان باشگاه، جواب اعتماد آنها را بدهم.

بیاتلو در ادامه اضافه کرد: البته من در لیگ دسته سه، دو و یک که تجربه مربیگری داشتم هم به عنوان جوانترین مربی انتخاب شده بودم و در واقع فوتبال دنیا به این سمت حرکت می‌کند و اینکه باشگاه های ایرانی نیز در این راستا قرار گرفته‌اند، نوید روزهای خوب را می دهد.

وی با بیان ابراز خرسندی از حضور شخصیت‌های بزرگی همچون حسن آذرنیا و سیدمحمد  علوی در باشگاه ماشین سازی، بیان داشن: این عزیزان همواره با جان و دل در خدمت فوتبال بوده‌اند و از هیچ کمکی دربغ نمی‌کنند که کمتر این چنین آدم هایی دیده ام و امیدوارم که سایه شان همیشه بالا سر فوتبال آذربایجان باشد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درخصوص برنامه‌ مدنظرش برای اماده سازی تیم اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود، کارمان امسال خیلی سخت شده با توجه به افزایش قیمت دلار باشگاه ما بدهی‌هایی که داشته به حد کلان رسیده و این امر باعث شده بودجه تیم پایین بیاد و هر کسی جای من بود باید در فکر حفظ سهمیه تیم باشد. ما چند هدف داریم؛ هدف کوتاه مدت حفظ سهمیه استان است و هدف میان مدت سهمیه آسیا را می‌توانیم کسب کنیم.

وحید بیاتلو در ادامه اظهاراتش افزود: اگر هواداران حمایت کنند؛ قطع یقین تیم ما این پتانسل را خواهد داشت و هدف سوم کاری که چند سال در فوتبال تبریز انجام نشده. بومی گرایی و جوان گرایی است که من سعی خواهم کرد به این هدف مهم که تربیت بازیکنان و بازیکن سازی است، برسم.

بیاتلو در ادامه اضافه کرد: آقایانی که با آوردن بازیکنان بی‌کیفیت خارجی بدهی های کلانی را به این باشگاه به تحمیل کرده‌اند و به فوتبال این خطه خیانت کرده‌اند  باید اکنون پاسخگو باشند، چرا که الان دستمان بسته شده. بازیکنان فصل گذشته چند نفری قراردشان تمام شده و چند بازیکن دیگر هم که خواسته‌ایم حاضر به امضای قرارداد شده بودند، با توجه به لحاظ سقف مالی در قراردادهای ما، برخی تیم‌ها با مبالغی هنگفت بازیکنان ما را هوایی کرده و قیمت بازیکنان سرسام آور بالا رفته من به بازیکنان سال گذشته حق میدهم با این شرایط اقتصادی به پیشنهاد های بالا جواب مثبت بدهند ما مجبوریم با توجه به شرایط بودجه باشگاه از بازیکنان با کیفیت و با انگیزه لیگ‌های پایین بازیکنان جذب کنیم و این امر به علت بودجه‌ای محدودی است که در اختیار داریم و همچنین تامین بدهی که ما باید به فیفا بابت غرامت و طلب بپردازیم. تا پنجره‌مان را باز کنیم و ولی مطمئن هستم این بازیکنان جوان هیچ چیزی کمتر از بازیکنان لیگ برتر ندارند و خواهید دید. همان طوری که الان بازیکنان فصل گذشته ماشین سازی مشتریان پر و پا قرصی دارند. در پایان فصل آینده نیزشاهد ظهور چندین بازیکن ناب فوتبال در تیم ماشین سازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: از هواداران می خواهیم که از ما حمایت کنند و صبور باشند این تیم، تیم جدیدی خواهد بود به خاطر اینکه شاکله اصلی ما از بین رفته و البته حق هم دارند. چون شرایط اقتصادی سایر تیم ها بهتر است و با گذشت چند هفته، یک تیم با کیفیت و ارائه فوتبال ناب، یک تیم شاداب و بازیکن ساز را تحویل استان خواهیم. بنده افتخار این را دارم که در سه تیم آذربایجان، تراکتور، ماشین سازی و نود ارومیه کار کنم و این نصیب هر مربی نمی‌شود و با توجه به اینکه خودم فرزند آذربایجان هستم و به عنوان یک ترک زبان تمام سعی و تلاشم را به کار خواهم کرد تا شرمنده مردم فهیم استان نباشم.

وی افزود : سعی می کنیم هر بازیکن بومی که در خارج از استان  بازی میکند و شرایط مالی مارا قبول دارد به تیم دعوت کنیم و همچنین جهت تقویت تیم بزرگسال بازیکنان زیر ۲۳ و امید را تقریبا بومی قرارداد امضا میکنیم تا  فوتبال تبریز که در گذشته پتانسیل بالایی داشت دوباره به جریان بیافتد. یک زمان بالای ۵ بازیکن در ترکیب ۲۲ نفره ی تیم ملی تبریزی بودند اما اکنون در ترکیب دو تیم تراکتور و ماشین هم این نفرات به دو نمیرسد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در پایان اظهاراتش خاطرنشان کرد: باید تشکر ویژهای از آقای زنوزی داشته باشم که با حمایت از فوتبال نودارومیه زحمات زیادی متحمل شدند و باعث شدند فوتبال تبریز و ارومیه رشد کند. ایشان زحمات زیادی در فوتبال خطه آذربایجان کشیده اند که جا دارد یک دست مریزاد جانانه ای به ایشان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز