خبرگزاری کار ایران

داورزنی: با گزینه‌های کمیته فنی وارد مذاکره می‌شویم/ با سرمربی انتخابی تا پایان المپیک قراداد امضا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۷۵۸

رییس فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

هر کسی انتخاب شود، قراردادش تا پایان المپیک خواهد بود

داورزنی:کمیته فنی سرمربی را مشخص می‌کند

رئیس فدراسیون والیبال گفت: رای نهایی در انتخاب سرمربی تیم ملی را کمیته فنی می‌دهد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون والیبال این روزها درگیر انتخاب سرمربی تیم ملی است و با توجه به جمع بندی کمیته فنی از بین ۵ گزینه خارجی معرفی شده یک نفر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده خواهد گرفت و در المپیک توکیو روی نیمکت می‌نشیند. این پنج گزینه از سوی فدراسیون اعلام نشدند. 

محمدرضا داورزنی در این خصوص اظهار داشت: اکثر مربیان جهان برنامه‌هایشان تا پایان المپیک توکیو است و با توجه به این که نسل فعلی تیم ملی والیبال ایران بعد از المپیک توکیو قطعا تغییر خواهد کرد و نسل جدید گزینه‌ای با شرایط دیگر نیاز دارد، برنامه برای انتخاب سرمربی، پایان المپیک توکیو خواهد بود.

وی با تاکید بر این که باید تصمیمی بگیریم که پاسخگوی مردم عزیز باشیم و تیم ملی والیبال ایران نتایج قابل قبولی در المپیک کسب کند، گفت: در صورتی که کمیته فنی برای هدایت ملی‌پوشان کشورمان چند گزینه را انتخاب کند، با آن‌ها وارد مذاکره مستقیم می‌شویم و بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده با آنان گفت‌وگو خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال به نفرات مطرح شده از سوی فدراسیون و اعضای کمیته فنی در این نشست اشاره کرد و گفت: این مربیان از جمله مشاهیر والیبال جهان هستند که امکان همکاری با تیم ملی والیبال ایران را دارند. البته مربیان دیگری نیز هستند که از آنان نامی برده نشده، زیرا فعلا امکان همکاری با والیبال ایران را ندارند.

وی در مورد احتمال اختلاف نظر میان فدراسیون و کمیته فنی بر سر انتخاب گزینه نهایی گفت: بررسی‌های اولیه این افراد بر اساس محورهایی مانند ملیت و سن، تیم حال حاضر، سابقه مربی‌گری، سابقه بازیکنی، تجربیات، عناوین و افتخارات، سابقه کار با رده‌های پایه و آموزش‌محور بودن، اصول مربی‌گری، دانش فنی، مدیریت تیم و بازیکنان، تعامل با فدراسیون در مسایل مالی، نحوه به‌کارگیری و استفاده از کادر فنی، وضعیت زبان، مدیریت ذهنی و روانی و مهارت‌های ارتباطی با بازیکنان، مربیان و رسانه‌ها بوده است. نکته مهم این اسامی، داشتن انگیزه بالا برای اثبات خود در جهان است که نباید نادیده گرفته شود. بنابر این با توجه به این که رای نهایی در انتخاب سرمربی را کمیته فنی می‌دهد، باید انتخابی کنیم که به نفع منافع ملی کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز