خبرگزاری کار ایران

عواقب غیبت در تست کرونا؛

رسمی: غیبت 5 بازیکن استقلال در آسیا

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۴۹۸

5 بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی نمی‌‎کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به طور قطعی 5 بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. پس از حضور تیم استقلال تهران در بازی مرحله فینال جام حذفی بازیکنان این تیم در دو نوبت تست کرونا را پشت سر گذاشتند.

طی این دو تست علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و فرشید باقری بازیکنانی بودند که در مجموعه ورزشی انقلاب حضور پیدا نکردند. این 5 بازیکن با وجود اینکه قراردادشان به پایان رسیده است اما با اعلام سازمان لیگ مشکلی برای همراهی آبی پوشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.

با این وجود آنها از حضور در تمرینات سرباز زده و بالطبع در تست‌های کرونا هم غایب بودند؛ از این رو بازیکنان غایب نمی‌توانند استقلال را در آسیا همراهی کنند.

اگرچه امکان توافق باشگاه استقلال با کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد تا به نوعی تست کرونای بازیکنان غایب ارسال شود اما آنها به این دلیل که باید با هواپیمایی قطر به این کشور پرواز کنند، باید جواب آزمایش کرونای خود را در دست داشته باشند تا بتوانند وارد هواپیما شوند. همچنین مسئولان برگزاری مسابقات به بازیکنانی که جواب تست کرونا را در اختیار نداشته باشند، مجوز ورود به کشور قطر را نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز