خبرگزاری کار ایران

عیسی زاده: تکلیف مدیریت صنعت نفت تا ۳،۴ روز دیگر مشخص می شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۲۸۸

مدیرعامل مستعفی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مدت فعالیت هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تمام شده و تا ۳،۴ روز دیگر تکلیف مدیریت صنعت نفت مشخص می شود.

به گزارش ایلنا،علی عیسی زاده درباره برگزاری جلسه نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت برای تعیین تکلیف باشگاه صنعت نفت اظهار داشت: این جلسه عصر روز گذشته برگزار شد و موافقت وزیر نفت را در راستای تحت حمایت قراردادن تیم صنعت نفت برای یک سال دیگر  گرفتند.

وی افزود: بحث مالی این حمایت تاکنون مشخص نشده است. قرار بود با واگذاری مالکیت باشگاه صنعت نفت تغییر و تحولات اساسی در آن ایجاد شود اما این موضوع برای یک سال متوقف ماند.

مدیرعامل مستعفی صنعت نفت آبادان درباره وضعیت خودش برای ادامه همکاری با این باشگاه گفت: بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد و در صنعت نفت نمی‌مانم. مدت زمان حضور من در این باشگاه تمام شده و امیدوارم نیروهای تازه نفسی بیایند و کار را پیگیری کنند. تکلیف مدیریت باشگاه صنعت نفت تا ۳،۴ روز دیگر مشخص می‌شود.

عیسی زاده  درباره فرآیند نقل و انتقالات و انتخاب سرمربی صنعت نفت توضیح داد: مدت زمان فعالیت هیات مدیره باشگاه صنعت نفت تمام شده و باید ابلاغیه جدیدی صادر شود. با این ابلاغیه هم مدیرعامل و هیات مدیره جدید باشگاه معرفی می شوند. خودم نخواستم دیگر در صنعت نفت بمانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز