خبرگزاری کار ایران

نویدکیا اسطوره فوتبال اصفهان است

حدادی‌فر: هواداران نگران نباشند، اتفاقات خوبی برای ذوب آهن در راه است/ مطلبی علیه رحمان رضایی در صفحه‌ام منتشر نکردم

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۴۹

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط خودش و این تیم توضیحاتی ارائه داد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن مدتی در بلاتکلیفی قرار داشت و پروسه انتخاب و معرفی سرمربی جدید کمی طولانی شد و فرصتی برای تیم از دست رفت ولی خدا را شکر بالاخره این انتخاب صورت گرفت و آقای رضایی به عنوان سرمربی انتخاب شد و حالا می‌شود امیدوار بود که در ادامه شرایط به شکل بهتری جلو برود و از اینجا به بعد ذوب آهن یک حرکت مثبت و رو به جلو داشته باشد و با تمام قوا در لیگ بیستم ظاهر شود.

وی در مورد جدایی تعدادی از بازیکنان کلیدی و مهم تیم گفت: واقعاً ناراحت شدم که بازیکنان مهمی از دست دادیم. من خودم به شخصه شاید بیش از هر کسی از این بابت ناراحت شدم چرا که این بازیکنان را واقعاً دوست داشتم و مهره‌های مهمی برای تیم بودند. به هر حال ذوب آهن شرایط خاصی دارد و به دلایلی نمی‌تواند مثل خیلی از تیم‌ها هزینه کند و در شرایط کنونی هم بیش از قبل مسائل مالی اهمیت پیدا کرده است و به بازیکنان هم حق می‌دهم به فکر زندگی خودشان باشند و به تیمی بروند که شرایط مالی بهتری دارد. واقعاً از همه آنها تشکر می‌کنم چرا که تا آخرین ثانیه‌ای که در ذوب آهن بودند همه وجودشان را برای تیم گذاشتند و زحمت کشیدند و امیدوارم هرجا هستند موفق باشند.

کاپیتان ذوبی‌ها در مورد اینکه کار تیم با رفتن این نفرات سخت شد هم توضیح داد: بله یک بخشی‌اش هم مربوط به دیر انتخاب شدن سرمربی بود و شاید اگر سرمربی تیم زودتر انتخاب می‌شد تعدادی از این بازیکنان حفظ می‌شدند. این نکته هم باید یادآوری شود که ذوب آهن همیشه بازیکن ساز بوده و بازیکنان خوبی پرورش می‌داده و تیم‌های دیگر آن را جذب می‌کردند و اتفاق جدیدی نیست.

حدادی‌فر در مورد وضعیت خودش هم گفت: من قراردادم با ذوب آهن تمام شده و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم و البته قلب من همیشه با ذوب آهن است. برایم جالب است و خوشحالم که با وجود بالا رفتن سنم همچنان پیشنهاداتی دارم ولی من دوست دارم در ذوب آهن بمانم و طی روزهای آینده تکلیفم روشن خواهد شد و فکر می‌کنم این مشکل حل شود.

وی در مورد مطلبی که در صفحه شخصی خودش گذاشته بود و آن را مخالفت با حضور رحمان رضایی برداشت کردند هم توضیح داد: لازم است در این مورد توضیح دهم که از مطلب من برداشت بدی شد. من نگران تیم بودم چرا که بازیکنان یک به یک داشتند جدا می‌شدند و سرمربی هم انتخاب نمی‌شد و برای همین از سر ناراحتی آن مطلب را منتشر کردم و مخاطب من آقای رضایی نبود.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه تجربه کم رضایی در مربیگری نگرانی‌هایی به همراه داشته هم گفت: این نگرانی‌ها همیشه هست ولی مثال‌های زیادی هستند که با تجربه کم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته اند و رحمان رضایی هم می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

حدادی‌فر در رابطه با حضور محرم نویدکیا روی نیمکت سپاهان هم اظهار داشت: از صمیم قلبم به محرم و سپاهان و فوتبال اصفهان تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم. محرم نه فقط اسطوره سپاهان بلکه اسطوره فوتبال اصهفان است و امیدوارم همانطور که در دوران بازی درخشان و پرافتخار بود در مربیگری هم اینطور باشد.

وی در پایان گفت: ضمن آرزوی سلامتی برای آقای محمدی مدیرعاملمان، از هواداران می‌خواهم صبور باشند و از تیم حمایت کنند. خبرهای خوبی در راه است و باشگاه قرار است در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد و به امید خدا ذوب آهن با یک تیم قدرتمند وارد مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز