خبرگزاری کار ایران

الیاسی: اشتباهات داوری زحمات‌مان را به باد فنا می‌دهد/ نمی‌گذاریم بیش از این حق تراکتور پایمال شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۸۹۶

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور گفت: اشتباهات داوری زحمات‌مان را به باد فنا می‌دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، عباس الیاسی با انتقاد از عملکرد داور بازی دو تیم تراکتور و ملوان، اظهار داشت: اشتباهات داوری در فصل جاری به شدت افزایش یافته و این روزها در هر بازی حداقل یک اشتباه تأثیرگذار از سوی داور بازی وجود دارد که متاسفانه در این بین، تمامی اشتباهات علیه تراکتور است.

وی خاطرنشان کرد: مدام به کمیته داوران اعتراض می‌کنیم، ولی فایده‌ای ندارد و کسی به دنبال یافتن چاره برای وضعیت داوری فوتبال کشورمان نیست. چنین اشتباهات تأثیرگذار که زحمات یک تیم را هدر می‌دهد، باعث متشنج شدن فضای فوتبال و ناراحتی هواداران می‌شود.

وی با بیان اینکه آقای سیدعلی مدت‌ها از عرصه قضاوت دور بود، توضیح داد: چرا چنین داوری که شرایط قضاوت ندارد، برای بازی‌های تراکتور انتخاب می‌شود؟ تراکتور یکی از قطب‌های فوتبال کشورمان است. آقای افشاریان در مقابل اشتباهات داور در بازی دیروز، سکوت کرده و بهتر است آقای تاج از تعطیلی لیگ استفاده کرده و در خصوص بهبود وضعیت داوری تصمیماتی اتخاذ کند.

الیاسی خاطرنشان کرد: تراکتور به عنوان یک باشگاه خصوصی برای شادی هواداران میلیارد‌ها هزینه کرده و مجموعه‌ای از بهترین مربیان و بازیکنان را دور هم جمع کرده است، ولی اشتباهات داوری به راحتی زحماتمان را به باد فنا می‌دهد. 

وی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ما به خاطر شخصیت بالایی که دارد، از شلوغ کاری در کنار زمین پرهیز می‌کند و همواره رفتار حرفه‌ای با داوران دارد. اما دیگر بس است! تا چه زمانی حق تیم ما پایمال خواهد شد؟ از شخصیت بالای اعضای تیم ما نباید سواستفاده شود.

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه وضعیت داوری فوتبال ایران باید بهتر شود، گفت: باتوجه به افزایش رقابت بین تیم‌ها در ادامه مسابقات، VAR باید سریعا در لیگ برتر ایران مورد استفاده قرار گیرد. هیچ گونه تعلل و بهانه جویی در این زمینه مورد قبول نیست و نمی‌گذاریم بیش از این حق تیم ما پایمال شود. بازهم تاکید می‌کنم، تعطیلی لیگ برتر بهترین فرصت برای رسیدگی به مشکلات داوری در فوتبال کشورمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز