خبرگزاری کار ایران

سعید آذری:

استقلال کار نکونام را تمام شده بداند/ ای کاش فرهاد کشی را باب نکنیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۹۹

مدیرعامل فولاد: جواد نکونام با وجود پیشنهادات فوق العاده‌‌ای که داشت، تصمیم گرفت یکسال دیگر در خوزستان بماند

به گزارش ایلنا، سعید آذری در گفتگوی رادیویی با برنامه تهران ورزشی درباره تمدید قرارداد با چند بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان و همچنین جواد نکونام اظهار داشت: نکونام قهرمان ملی ماست و در مربیگری اثبات کرد مقام‌هایی که به دست آورده و جایگاهش در فوتبال به عنوان یک مربی ایرانی، تصادفی نبوده است. او در مربیگری قدم‌های مثبتی برداشت. با جمع‌بندی نظرات هواداران، با توجه به ثباتی که نکونام در تیم ایجاد کرد و با دستور رئیس هیئت‌مدیره، جلسه‌ای با نکونام داشتیم. او پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای داشت و قراردادش را یک سال تمدید کرد. امیدواریم با وجود جواد و همکارانش، منشأ ثمر باشیم و افتخارات بیشتری کسب کنیم.

آذری در خصوص مذاکره باشگاه استقلال برای جذاب نکونام گفت: عزیزان در باشگاه استقلال با ما صحبتی نکردند و شاید با خود نکونام حرف زده‌اند. او با ما هماهنگ بود و برنامه کاری‌اش را برای ما مشخص کرده بود. خیالم راحت بود که نکونام جایی نمی‌رود. ما سال خوبی را گذراندیم و کار گروهی در آینده می‌تواند حرف‌های بیشتری داشته باشد. من در جریان این موضوع نبودم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت مذاکره مدیران استقلال با او، حاضر است از کار کردن با نکونام کوتاه بیاید یا خیر، خاطرنشان کرد: نکونام قراردادش را تمدید کرده و کارش آغاز شده است. ما کوتاه نمی‌آییم و خیلی هم بلند می‌آییم! اگر قرار بود مربی ما به استقلال برود تا حالا رفته بود. انتظار دارم عزیزان، خصوصاً سعادتمند که از مدیران باسابقه وزارت ورزش است، قضیه نکونام را تمام‌ شده تلقی کنند و اجازه بدهند فولاد به راهش ادامه دهد. مجموعه استقلال اینقدر جذاب و تواناست که مربیان خوبی جذب کند.

وی ادامه داد: مجیدی زحمات زیادی برای استقلال کشید. وقتی استراماچونی از استقلال رفت، کمتر کسی جرأت تحویل گرفتن تیم را داشت اما این مربی جوان توانست استقلال را به نایب‌قهرمانی لیگ برتر برساند و تیمش در فینال جام حذفی می‌توانست حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد. حواشی هفته پایانی، استقلال را از هدفش دور کرد.

وی با اشاره به شروع به کار مربیان جوان در فوتبال ایران بیان کرد: شنیدم محرم نویدکیا هم سرمربی سپاهان شده است. حضور این مربیان جوان از جمله مجیدی و نکونام، خون تازه فنی به فوتبال ما تزریق می‌کند. ای کاش فرهادکشی را باب نکنیم. من اگر جای مدیران استقلال باشم، به جای اینکه در خانه همسایه به دنبال چیزی بگردم، فرهاد را حفظ می‌کنم، چون او برای استقلال زحمت کشیده است. من باشم به داشته‌های خودم توجه می‌کنم. استقلال باید به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و امیدوارم این تیم سریع‌تر سامان بگیرد اما موضوع جواد تمام‌ شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه و اینکه مالک باشگاه سپیدرود رشت گفته بود؛ مدیران فولاد درباره محرمیت‌شان بابت جذب محمد بلبلی با باشگاه شمالی همکاری نکرده‌اند، اظهار داشت: ما در  حال اعاده دادرسی هستیم و ادله جدیدی ارائه می‌کنیم. پس از آخرین جلسه در کمیته استیناف، فرصت 10 روزه‌ای خواستیم و لایحه جدیدی فرستادیم که تعجب می‌کنم چرا به استیناف نرسیده است.

آذری با انتقاد از اظهارات مالک باشگاه سپیدرود گفت: بیات گفته بود که مدیران قبلی فولاد خوزستان مقصر هستند اما مسئولیت قضایا با من است. رضایی (مدیرعامل پیشین فولاد) و سایر دوستان، منشأ خدمات بودند و از هواداران خواستم سعه صدر بیشتری داشته باشند. این صحبت‌ها فضا را ملتهب می‌کند و بیات نباید این حرف را می‌زد. احترام فوق‌العاده‌ای به اعضای کمیته استیناف قائل هستم و معتقدم آنها وظیفه خود را انجام می‌دهند. حق فولاد است که دادرسی خود را ارائه کند و من به اعاده دادرسی خوش‌بین هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز