خبرگزاری کار ایران

اسدی: روی یک اتفاق دروازه‌مان باز شد/ هفته بعد جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۳۱

هافبک مس در رابطه با تقابل استقلال در هفته سوم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،

محمدامین اسدی پس از شکست یک بر صفر مس کرمان مقابل استقلال اظهار داشت: جریان بازی به نفع ما بود و موقعیت‌های گلی که داشتیم از استقلالی‌ها بیشتر بود اما فوتبال است بخت با ما یار نبود و متأسفانه تو‌پ‌های‌مان مثل موقعیتی که خودم داشتم به گل نرفت. بر حسب یک اتفاق گل خوردیم ولی به همه هواداران قول می‌دهیم از هفته آینده جبران کنیم.

وی در مورد روند نتیجه‌گیری مس در لیگ برتر گفت: در بازی هفته گذشته با پیکان همه دیدند فرزاد حسین‌خانی تیم خوب، جوان و ریشه‌داری بسته‌ است قول می‌دهیم حرف‌های زیادی در لیگ برتر داشته باشیم. این را در دو بازی اخیر نشان دادیم. قطعاً با اضافه شدن بازیکنان جدید می‌توانیم کیفیت خوبی هم داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان در خصوص موقعیت‌هایی که خودش از دست دادم عنوان کرد: متأسفانه فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد. خیلی میلی‌متری موقعیت‌هایی هم از دست رفت تمام تلاشم را کردم تا تلاش‌های کادر فنی فرزاد حسین‌خانی و حمایت هواداران به ثمر برسد اما متأسفانه نشد. 

اسدی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه توضیح داد: اتفاق خیلی خوبی است که باید خیلی پیش از این رقم می‌خورد. باید از دو سال قبل بانوان به ورزشگاه می‌آمدند اما اکنون هم خوشحال هستیم. امیدواریم 20-30 هزار خانم و همه بانوان بتوانند به ورزشگاه بیایند زیرا حق آنها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز