خبرگزاری کار ایران

مدیریت باشگاه نباید هوادار را منحرف کند

روشن: ما که پیشکسوت تیم هستیم آسیب دیده‌ایم، چه برسد به هواداران!

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۶۱۹

پیشکسوت تیم استقلال تهران می‌گوید اختلافات بین سرمربی و مدیرعامل سبب شد این تیم ضربه بخورد.

به گزارش ایلنا، حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال تهران می‌گوید اختلافات بین سرمربی و مدیرعامل سبب شد تا تیم استقلال به نتیجه دلخواه در جام حذفی برسد و جام قهرمانی را به راحتی از دست بدهد. 

بازی فینال را چطور دیدید؟

فینال دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه نخست این تیم تراکتور بود که واقعا خوب بازی کرد و تنها تیمی بود که توانست پرس کردن استقلال را بشکند، به خصوص احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه که این کار را خوب انجام دادند. نیمه اول هیچ چیزی نداشتیم و بازی را کاملا از دست دادیم. حمله خوبی روی دروازه حریف نداشتیم و 3 گل بد هم روی اشتباهات فردی دروازه بان تیم خوردیم.

نیمه دوم چطور؟

با این حال اگر گلی که قائدی در نیمه دوم زد در نیمه اول زده می‌شد، شاید شرایط بازی برمی‌گشت. در نیمه دوم بازی قشنگ‌تر شد و استقلال حملات خوبی را ایجاد کرد. هر چند که خط هافبک تراکتور بر خط هافبک استقلال که به نظرم بهترین خط هافبک لیگ برتر بود چیره شد چون آنها بازیکنان دونده و جنگنده‌ای داشتند.

اختلافات مجیدی و سعادتمند چقدر تاثیرگذار بود؟

نمی‌گویم این اتفاق تأثیری نداشت، اما نمی‌توان همه اتفاقات را به این ماجرا ربط داد. بعد از دربی، همه خودشان را قهرمان می‌دانستند. مدیرعامل استقلال در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به راحتی فینال را می‌بریم. تراکتور تیم بزرگ و بازیکنان خوبی دارد. معلوم بود این حرف‌ها به آنها برمی‌خورد و انگیزه‌شان بیشتر می‌شود. مدیر عامل و سرمربی قبل از بازی آن رفتارها را داشتند. نمی‌دانم چقدر هواداران باید بابت این رفتارها و این حرف‌ها ناراحتی بکشند. مسائل درون خانواده باید درون خانواده حل می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد و هواداران و بازیکنان تیم آسیب روحی زیادی خوردند. غیر از مسائل فنی که می‌توانم بگویم تیم تراکتور شرایط بهتری داشت، مسائل روحی و روانی و حاشیه‌ها هم گریبان استقلال را گرفت.

حال استقلال باید بدون سرمربی برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شود؟

بیانیه بعد از بازی فینال باشگاه نشان می‌داد که مدیریت برای مذاکره به ایتالیا رفته بودند نه گرفتن تخفیف. این مسئله روی مجیدی ذهنیت بدی ایجاد کرد. کار مدیران استقلال غیرحرفه‌ای بود. زمان زیادی نداریم. باید شخصیت استقلال حفظ شود. از مدیران و کادر فنی تیم می‌خواهم هر کاری دارند بروند در خانه و بین خودشان حل کنند. هوادار نباید در جریان این مسائل قرار بگیرد. مشکلات را باید بین خودتان حل کنید تا تیم و هوادار آسیب نبینند. ما که پیشکسوت تیم هستیم و تجربه برد و باخت‌ها را داریم آسیب دیده‌ایم، چه برسد به هواداران.

فیلم درگیری بازیکنان و هواداران را دیدید؟

هفته پیش بازیکنان استقلال قهرمان بودند، اما با اتفاقات فینال صحبت از رفتن این بازیکن و آن بازیکن است. این فرهنگ باعث می‌شود فوتبال ایران به جایی نرسد. وقتی به خانواده من هم ناسزا بگویند، عکس‌العمل نشان می‌دهم. بازیکن به اندازه کافی تحت فشار است. این رفتار اصلا قابل توجیه نبود؛ بازیکنان برای برد تلاش کرده بودند اما به هر حال نتیجه لازم رقم نخورده بود.

مذاکره با استراماچونی را چطور می‌بینید؟

مدیریت باشگاه نباید هوادار را منحرف کند. شنیده‌ام که استراماچونی با استقلال فسخ کرده و نمی‌تواند بیاید. اگر می‌توانند او را به ایران بیاورند، بهتر است این کار را انجام بدهند و از نظر مالی هم به نفع استقلال است اما اگر نمی‌توانند بی‌خود به مردم قول ندهند و به دنبال گزینه‌های دیگر بروند. بعدا نگویند می‌خواستیم استراماچونی را بیاوریم اما نتوانستیم. اگر او واقعا با استقلال قرارداد دارد طبیعتا می‌تواند برگردد. اما اگر فسخ کرده با این قانون جدید نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. مدیریت باشگاه باید از آمدن استراماچونی مطمئن باشد و بعد قول بدهد. اگر مطمئن نیستند بهتر است به سراغ گزینه‌های ایرانی بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز