خبرگزاری کار ایران

پرونده انتخاب گزینه ایرانی برای سرمربیگری تیم ملی والیبال بسته شد/ مربی تراز اول خارجی در انتظار نیمکت ایران

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۴۹۱

جلسه کمیته فنی و اتاق فکر فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی والیبال پیش از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال با حضور جمعی از مربیان و کارشناسان در محل فدراسیون با حضور محمد رضا داورزنی برگزار شد.

ناصر میرفخرایی، سعید درخشنده، حسینعلی مهران‌پور، احمد لاهوتی، علی موذن، محمد وکیلی، جهانگیر سیدعباسی، ابراهیم وطن‌پرست، جعفر هوتهم، محمود افشاردوست، بهنام محمودی، سعید رضایی، فرهاد شاهمیری، جمشید حمیدی و علی شاکری به عنوان کارشناس و پیشکسوت در نخستین نشست کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم ملی حضور داشتند.

 با توجه به آرمان والیبال ایران که صعود به چهار تیم برتر المپیک عنوان شده است ، در این جلسه تصمیم گرفته شد از بین‌۱۰ الی ۱۲ گزینه موجود خارجی کمیته فنی و اتاق فکر چهار گزینه را انتخاب کند تا فدراسیون والیبال با آنها وارد مذاکره شود.

 چندی پیش ناصر میرفخرایی سخنگوی هیات رئیسه و عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در گفتگو با ایلنا در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مربی خارجی که انتخاب خواهد شد باید رزومه و سوابق درخشان در المپیک داشته باشد.

 هنچنین او علت عدم استفاده از مربیان ایرانی را نداشتن سابقه مربیگری در المپیک عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز