خبرگزاری کار ایران

از امروز به دنبال اهداف بلند پروازانه‌ام می‌روم

سلیمی: وقت کشی و تمارض در مرام تراکتور و بازیکنانش نیست/ باشگاه به خوبی مقابل باند‌هایی که قصد تخریب تیم را داشتند ایستاد

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۱۵۸

مدافع تراکتور در مورد قهرمانی این تیم در جام حذفی و اتفاقات فصل گذشته صحبت کرد.

ایمان سلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در یک دیدار سخت و مهم به پیروزی برسیم و بعد از گذشت بیش از یک روز از این دیدار هنوز خوشحالیم و از این بابت که توانستیم هوادارنمان را خوشحال کنیم خدا را شکر می‌کنیم. این پایان خوبی برای یک فصل سخت برای ما بود.

وی در مورد عملکرد تراکتور در طول فصل که به این پایان شیرین منجر شد گفت: عملکرد ما در لیگ در مجموع با توجه به مشکلاتی که داشتیم خوب بود. ما فقط چند هفته دچار افت شدیم و نتایج خوبی نگرفتیم و در سایر مقاطع فصل عملکرد خوبی داشتیم و در آن هفته‌هایی که افت داشتیم هم دستمان واقعاً خالی بود و یک فصل طولانی و چند دوره بدنسازی و تعطیلی و... مصدومیت‌هایی روی دست تیم گذاشت که ضربه خوردیم. از طرفی خارجی‌های ما هم جدا شدند و دستمان را خالی گذاشتند و این اواخر خصوصاً بازی با استقلال در هر پست فقط یک بازیکن داشتیم و شرایط عجیبی برایمان رقم خورده بود که خدا را شکر در پایان نتیجه خوبی حاصل شد.

مدافع تراکتور با اشاره به شرایط فینال جام حذفی و اینکه گفته شده بود برنده دربی قهرمان می‌شود و به نوعی تراکتور را نادیده گرفته بودند گفت: استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و دربی هم بازی مهم و حساسی برای آنها بود ولی خب در بازی فینال ما هم قسم شده بودیم هر طور شده نتیجه بگیریم و سابقه و تجربه و کیفیت بازیکنان ما هم در آن بازی دوبرابر استقلال بود و مزد زحمتان را گرفتیم. ما یک فصل خیلی سخت و پر استرس و پر از اتفاقات را پشت سر گذاشتیم و نتیجه تلاش‌هایمان به نتیجه بازی با استقلال بستگی داشت و همه هم و غم‌مان را گذاشتیم تا قهرمان جام حذفی شویم.

سلیمی در مورد ادعای استقلالی‌ها مبنی بر وقت کشی بازیکنان تراکتور هم عنوان کرد: اصلاً بحث وقت کشی نبود و در مرام و شیوه بازی تراکتور هیچ وقت چنین موضوعی وجود نداشته و ندارد. استقلال نیمه دوم فشار شدیدی روی دروازه ما می‌آورد و می‌خواستند هرطور شده به بازی برگردند چون چیزی برای از دست دادن نداشتند و بازیکنان ما هم فشار بدنی زیادی را تحمل می‌کردند و برخی هم با مصدومیت جزئی در این بازی حاضر شده بودند و دیدید هر بازیکنی که به زمین افتاد بعدش به دلیل مصدومیت تعویض شد و خود من هم با کمک کادر پزشکی به زمین برگشتم.

سلیمی در مورد عملکرد خودش در طول فصل هم گفت: فکر می‌کنم عملکرد بدی در مجموع نداشتم ولی انتظاری که از خودم داشتم هم برآورده نشد. اهداف تیمی که در سرم بود را توانستیم به دست بیاوریم و هدفگذاری خودم ابتدای فصل این بود که صد در صد یک جام بیاوریم که موفق شدیم آن را کسب کنیم. در کل انتظار بیشتری از خودم داشتم ولی حضور در مجموعه تراکتور که یک مجموعه حرفه‌ای با بازیکنانی بزرگ و با تجربه است برایم اتفاق خوبی بود و توانستم تجارب خوبی کسب کنم.

وی در مورد مصدومیت‌ها هم توضیح داد: من از لحاظ بدنی شرایط خیلی خوبی دارم چرا که آن را مدیریت می‌کنم و به وقتش به بدنم فشار می‌آورم و به موقعش به آن استراحت می‌دهم و بر اساس یک برنامه حرفه‌ای جلو می‌روم. در طول فصل هم به دلیل فشردگی بازی‌ها در یک مقطع و وقفه‌هایی که در مقاطع دیگر رخ می‌داد به بدنم فشار می‌آمد و چند مصدومیت جزئی ایجاد شد که استراحت کردم تا بدتر نشود و اتفاق خوبی بود چون ممکن بود بازی‌های آخر فصل را از دست بدهم.

مدافع تراکتور در مورد برنامه‌اش برای آینده گفت: من 2 سال خوب در تراکتور پشت سر گذاشتم و امسال هم اهداف اصلی که اول فصل برای خودم ترسیم کرده بودم را قرار است پیگیری کنم. از همه در تیم ممنونم خصوصاً از کسانی که حتی زمانی که نتیجه نمی‌گرفتیم حمایت کردند. باشگاه هم در این میان با کسانی که می‌خواستند بازیکنان را خراب کنند و از هر باند و کانالی می‌خواستند ورود کنند مقابله کرد و مدیریت اجازه نداد تیم به حاشیه برود خصوصاً خود آقای زنوزی حواسش به مجموعه تیم بود و حضورش را کنار خودمان حس کردیم. واقعاً 2 فصلی که برای بازی کردم حس خوبی داشتم و به آینده امیدوارم. نگاه بلند پروازانه‌ای برای آینده خودم دارم و اهدافی دارم که از همین امروز به دنبال آنها خواهم بود.

وی در پایان گفت: اول از همه از خانواده خودم تشکر می‌کنم و بعد از آن از همه بازیکنان و کادرفنی که دو برابر ما سختی کشیدند. اتفاقات و استرس‌های شش ماه گذشته خیلی روزهای سختی برای ما رقم زد و در پایان امیدوارم این بیماری هرچه زودتر ریشه کن شود به شرایط عادی برگردیم و بتوانیم مثل سابق هم دیگر را از نزدیک ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز