خبرگزاری کار ایران

احساسات بر فرهاد غلبه کرد

پایان تلخ و غم‌انگیز مجیدی در استقلال: خداحافظ بچه‌ها!

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۷۹۱

استقلالی‌ها پس از شکست در فینال جام حذفی با چهره مغموم سرمربی جوان خود رو به رو شدند و صحبت‌های او نشان می‌دهد این آخرین حضورش روی نیمکت تیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله فینال جام حذفی مقابل تراکتور تبریز مصاف داد و در یک بازی هیجان انگیز و پر از چالش در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا سرخپوشان به جام قهرمانی دست پیدا کنند.

استقلال که با فاصله زیاد از پرسپولیس تهران در لیگ نوزدهم به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود در هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی  این تیم را در ضربات پنالتی شکست داد تا مانع از کسب دوگانه توسط شاگردان یحیی گل محمدی شود و با روحیه برای کسب یک جام به مشهد سفر کند.

برخلاف پیش بینی تمامی استقلالی‌ها در حالیکه هنوز 24 ساعت از برتری استقلال مقابل پرسپولیس نگذشته بود آبی پوشان با استعفای ناگهانی فرهاد مجیدی از سمت خود رو به رو شدند. در هفته منتهی به فینال جام حذفی مجیدی به دلیل آنچه از سوی خودش مذاکره پنهانی احمد سعادتمند با آندره آ استراماچونی برای بازگشت به نیمکت این تیم اعلام کرده بود، اعلام کرد حاضر نیست تیمش را در جام حذفی هدایت کند.

مجیدی جوان دو روز پس از استعفایش با وجود اینکه بازیکنان و اعضای کادرفنی درخواست کردند تا حداقل در فینال جام حذفی کنار این تیم باشد پذیرفت تا به تمرینات برگردد و تنها در فینال روی نیمکت استقلال بنشیند. او طی این مدت تمرینات را پیش برد و آماده مسابقه می‌شد که صحبت‌های احمد سعادتمند پس از جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه با واکنش تند او رو به رو شد.

سرمربی استقلال که اعلام کرد حاضر به گفتگو با سعادتمند نیست در ادامه حواشی این هفته، بیشتر از گذشته تیمش را وارد بحران کرد و اتفاقات دست به دست هم داد تا تیمش با روحیه نامناسبی برای سفر به مشهد آماده شود. استقلال در بازی امشب مقابل تراکتور در نیمه نخست می‌توانست عملکرد مناسبی داشته باشد اما بررسی عملکرد یکایک بازیکنان نشان می‌داد آنها از عدم تمرکز کافی برای این بازی برخوردار بودند؛ تنها سید حسین حسینی اثبات کرد که او بیشتر از همبازیانش پس از درخشش در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس استرس دارد.

پایان تلخ و غم‌انگیز مجیدی در استقلال: خداحافظ بچه‌ها!

تلاش آنها در نیمه دوم برای کامبک بی فایده بود و دو گل مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری در مقابل بازی تدافعی تیم تراکتور نتوانست راه به جایی ببرد تا تراکتور جام قهرمانی را بالای سر برده و این تیم ساکت الهامی باشد که به سهمیه مستقیم صعود به لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرده است. پس از پایان بازی تصاویر تلخی از مجیدی در ورزشگاه امام رضا(ع) ثبت شد اما تلخ‌ترین آن در رختکن مشاهده شده است.

تصویری از مجیدی که تنها در رختکن حضور داشت و پس از چند دقیقه اعضای کادرفنی در کنارش حضور می‌یابند از خداحافظی تلخ این سرمربی با بازیکنانش خبر می‌دهد. او پس از خروج آندره آ استراماچونی در شرایط دشواری هدایت استقلال را پذیرفت بود و این تیم را به نایب قهرمانی لیگ و همینطور فینال جام حذفی رسانده بوده اما صحبت‌هایش در رختکن مشخص کرده است که دیگر حاضر به ادامه همکاری با این تیم نیست.

مجیدی پس از ورود تمامی اعضای تیم به رختکن از یکایک آنها عذرخواهی کرده و خودش را مقصر شکست مقابل تراکتور معرفی کرد. این سرمربی پس از گفتگو با شاگردانش از آنها خداحافظی کرده و سپس رختکن را ترک کرد تا این اتفاق جدایی او از آبی‌ها را مشخص کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز