خبرگزاری کار ایران

قزوینی که نیامده رفت؛

کلاف سردرگم مدیریت باشگاه شهرداری قزوین / تعهد صد میلیون تومانی علت حذف تیم از لیگ برتر والیبال

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۷۹

تیم شهرداری قزوین که در لیگ برتر والیبال شرکت کرده بود این تیم قبل از آغاز مسابقات از سوی فدراسیون والیبال از لیگ برتر کنار گذاشته شد.

به گزارش ایلنا ، تیم والیبال شهرداری قزوین چهاردهمین تیم لیگ برتر والیبال بود که نیامده روز چهارشنبه از لیگ برتر کنار گذاشته شد ، قزوین رفت تا آمال و آرزوی جوانانی که به این تیم دل بسته بودند از بین برود ، کلاف سردرگم مسئولین باشگاه شهرداری و عدم هماهنگی میان آنها ،قزوینی ها را از لیگ برتر دور کرد تا فعالیت والیبال قزوین زودتر از آنی که بدبین ترین هوادار والیبال قزوین هم تصور نمیکرد به پایان برسد‌.

محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در گفتگو با ایلنا درباره کنار گذاشتن تیم شهرداری قزوین در لیگ برتر والیبال،بیان کرد: ما چندین بار برای حضور در لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کردیم و به دلیل اینکه تیم شهروند اراک به تعهد خود عمل نکرده بود فدراسیون ما را جایگزین این تیم کرد.

وی تصریح کرد: ما هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی ورودی مسابقات لیگ برتر را واریز کردیم و در قرعه کشی شرکت کردیم و به ما از سوی فدراسیون اعلام شد که ۲۰۰ میلیون بدهی تیم شهروند و ۱۰۰ میلیون هزینه انتقال سهمیه را باید پرداخت کنیم اما ما برای پرداخت این مبالغ نیازمند مجوز بودیم.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اعلام اینکه ما بودجه بسیار خوبی برای تیم شهرداری قزوین در نظر گرفته بودیم،افزود: فدراسیون در روز ۲۶ مرداد به باشگاه شهرداری نامه زد و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومانی را به زمان دیگری موکول کرد اما ۱۰۰ میلیون تومان هزینه جا به جایی سهمیه بود که فدراسیون درخواست داشت در تاریخ مقرر پرداخت شود و برای پرداخت این مبلغ باشگاه مشکل مالی نداشت اما پرداخت از طریق باشگاه نیازمند مجوز از شورا است.

درافشانی ادامه داد: باشگاه شهرداری به فدراسیون نامه زد که در حال حاضر مجوز پرداخت ۱۰۰ میلیون را نداریم و فدراسیون تیم ما را به همین علت از لیگ برتر کنار گذاشت.

وی درباره از بین رفتن امید جوانان ، والیبال دوستان قزوین با کنارگذاشتن تیم شهرداری ، گفت: ما قصد داشتیم در لیگ برتر تحت هر شرایطی شرکت کنیم اگر قصد نداشتیم در قرعه کشی حضور پیدا نمی کردیم و تمرینات را آغاز نمیکردیم ،ما حتی ترکیب تیم برای حضور در لیگ برتر مشخص کردیم ، ما به دلیل تعطیلی ایام اخیر و تشکیل نشدن جلسات شورای شهر مجوز پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون را نداشتیم .

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در پایان متذکر شد: داورزنی رئیس فدراسیون والیبال مقرراتی هستند امیدواریم اگر در ادامه تیمی به تعهدات خود عمل نکرد ما دوباره در لیگ برتر والیبال حضور پیدا کنیم.

شهرام عظیمی رئیس کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال در همین رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: فدراسیون والیبال بارها اعلام کرد هر تیمی به تعهدات خود عمل نکند در هر مرحله ای از مسابقات که حضور داشته باشد آن تیم را حذف می کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در باشگاه شهرداری قزوین شفاف و صادقانه عمل نشد،خاطرنشان کرد: عدم هماهنگی بین مسئولین و مدیران شهرداری قزوین باعث شد که تعهدی که به فدراسیون والیبال داده بودند را نتوانند اجرایی کنند و عملکرد غیر شفاف آنها در این حوزه باعث شد تا فدراسیون تصمیم بر حذف تیم شهرداری قزوین را بگیرد.

رئیس کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه در سنوات آینده از حضور تیم شهرداری قزوین در مسابقات متعدد لیگ جلوگیری خواهیم کرد،افزود: عده از جوانان ، بازیکنان  آن منطقه به تیم شهرداری قزوین علاقمند شده بودند و به شخصه با مسعود آرمات در رابطه با این تیم صحبت کردم و مشکلات را به ایشان هم گفتم اما موضوعات مرتفع نشد و منجر به حذف تیم قزوین شد.

عظیمی با بیان اینکه درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین علاقمندی برای حضور در لیگ برتر نداشت،اظهار کرد: یکبار دو هفته پیش درافشان تعهد داد که پرداخت کند اما نمیدانم چگونه فکر کردند ، اصلا تیم شهرداری سهمیه نداشت و خود باشگاه شهرداری علاقمند حضور بودند و تعهد خود را اجرایی نکردند و هیچ جای امیدواری نیست که شاهد حضور دوباره تیم قزوین در لیگ برتر باشیم.

انتظار می رود فدراسیون والیبال و کمیته رویدادها نظارت جدی تری بر روی لیگ برتر داشته باشند و دیگر شاهد رفت و آمد تیم ها در لیگ نباشیم تا آمال و آرزوهای جوانان یک شهر یک شبه بر باد نرود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز